شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از علی دایی در کنار نوه فردین + عکس

شباهت جالب نوه محمد علی فردین به جوانی پدربزرگش برای بسیاری از اهالی هنر جذاب است.

عکس دیده نشده از علی دایی در کنار نوه فردین + عکس

به گزارش شمانیوز:  علی دایی اسطوره فوتبال ما که اخیرا خبر دزدیده شدن زنجیر طلایش رسانه ای شده بود این روزها بیش از هر زمان دیگری مشغول زندگی شخصی اش است. به تازگی عکسی از  علی دایی در کنار نوه مرحوم فردین منتشر شده است که به نظر می رسد برای قبل از کرونا باشد.

 

علی دایی و نوه فردین

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

چکیده ایی از بیوگرافی علی دایی:

علی دایی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸، شناسنامه: ۱ فروردین ۱۳۴۸ در اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال، تجارت‌پیشه و کارآفرین ایرانی است. او مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.دایی بهترین گلزن تیم ملی و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا به‌شمار می‌رود. که در دوران حرفه‌ای فوتبال خود با زدن ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی، رکورد بیشترین گلِ زده در بازی‌های ملی فوتبال مردان جهان را به‌دست‌آورد.

علی دایی در محله جیرال و خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد.

پدرش راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه ۱ فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

 

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

ازدواج علی دایی

علی دایی بعد از فوت پدرش در سال ۸۱ با دختری بنام مریم که از آشنایان دورشان بود ازدواج کرد و صاحب دختری بنام دنیز شد اما این وصلت سرانجام بعد از مدت کوتاهی به طلاق منجر شد. دنیز به همراه مادرش سالهاست در آمریکا زندگی می کند.

علی دایی در اول بهمن ماه ۱۳۸۳ برای دومین بار ازدواج کرد و در سال ۱۳۸۴ در خصوص شیوه آشنایی با همسر علی دایی و خصوصیات شریک زندگیش گفت: همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

 

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied