شمانیوز
شما نیوز

یک خواستگاری عجیب در المپیک!+ویدیو

در ادامه ویدیو جالبی مشاهده می کنید.

به گزارش شمانیوز: مکس کروزه کاپیتان تیم فوتبال آلمان از نامزد خود به طور عجیبی خواستگاری کرد او در طی رقابت های المپیک در مقابل خبرنگاران ایستاد و با این نوشته روی پیراهنش علاقه اش را به دختر محبوبش ابراز کرد. دوستت دارم عزیزم، می‌خواهی با من ازدواج کنی؟

 

 

نتایج و حواشی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ - روز پنجم

 

 پنجمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. نماینده‌های کشورمان امروز در رشته‌های تیراندازی ۱۰ متر تپانچه بادی مختلط تیر اندازی با کمان و تکوادوی تیمی به مصاف حریفان خود رفتند.

 

تیم میکس تفنگ بادی ۱۰ متر کشورمان متشکل از نجمه خدمتی و مهیار صداقت با قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم از صعود به دور بعد المپیک ۲۰۲۰ بازماند.

 

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیراندازی میکس تپانچه بادی ١٠ متر، ترکیب جواد فروغی و هانیه رستمیان که با قرار گرفتن در جایگاه هشتم از مرحله مقدماتی صعود کردند. به فینال راه پیدا کردند.

 

نماینده‌های کشورمان در فینال این مسابقات با وجود عملکرد خوب در رتبه پنجم قرار گرفتند و نتوانستند مدال رقابت‌های المپیک توکیو را کسب کنند.

 

کمیته برگزاری المپیک توکیو از ابتلای ۷ نفر دیگر به ویروس کرونا در این بازی‌ها خبر داد. دو نفر از مبتلایان از ورزشکاران ساکن در دهکده بازی‌ها هستند که یکی از ان‌ها تنیسور هلندی است. با احتساب این موارد مجموع مبتلایان المپیکی به ویروس کرونا از ابتدای ماه جولای تا امروز به ۱۶۰ نفر رسید.

 

شرایط آب و هوایی شهر توکیو محل برگزاری مسابقات المپیک ۲۰۲۰ به نحوی تغییر کرده است که ورزشکاران رشته‌های آبی به مشکل خورده اند و اغلب اسکی سواران روی آب و قایقرانان به داخل آب افتاده اند.

 

شرایط بد آب و هوایی در المپیک توکیو

 

فتحی نورین ورزشکار الجزایری که نماد مقاومت فلسطین در المپیک توکیو شد، در جدیدترین مصاحبه اش از فشار‌های پشت پرده بعد از انصرافش از بازی‌ها برای مواجه نشدن با ورزشکار رژیم صهیونیسیتی پرده برداشت.

 

فتحی نورین جودوکار الجزایری

 

جودوکا الجزایری در مصاحبه تلویزیونی خود دست به افشاگری زد و گفت: بعد از اینکه از این مسابقه انصراف دادم، تماسی از رئیس فدراسیون جودوی الجزایر داشتم که حرف‌های عجیبی به من گفته شد. او به من گفت نماینده کشور الجزایر هستی و نباید اینطور تصمیم می‌گرفتی.

 

"تگلا لاروپ" مسئول کنیایی کاروان المپیک پناهندگان که هنگام برپایی اردوی آماده سازی این تیم در دوحه قطر به کرونا مبتلا شد و نتوانست این تیم را در سفر به المپیک توکیو همراهی کند، همچنان در دوحه به سر می‌برد و در گیر بیماری کووید ۱۹ است.

 

رئیس کاروان تیم پناهندگان در المپیک

 

اوون رایت استرالیایی که بر آسیب دیدگی مغزی غلبه کرده است، موفق به کسب اولین مدال موج سواری المپیک شد.

 

موج سواری در المپیک

 

تلاش بوکسور مراکشی برای گاز گرفتن گوش حریف نیوزیلندی

 

یونس بائلا بوکسور مراکشی در جریان مسابقات المپیک توکیو سعی کرد گوش حریف نیوزیلندی خود را گاز بگیرد.

 

گازگرفتن بوکسور تونسی در المپیک

 

یوگنی ریلوف روسی در المپیک توکیو در ۱۰۰ متر کرال پشت مدال طلا را از آن خود کرد و رکورد جدیدی ثبت کرد.

 

این ورزشکار روس در حالی که قصد داشت با پوشیدن ماسک گربه به روی سکوی توزیع مدال برود، مسئولان برگزار کننده المپیک این اجازه را به او ندادند.

 

ورزشکار روس درباره این اتفاق گفت: می‌خوام گریه کنم. اجازه نداشتم با ماسک گربه روی سکو بروم و آن‌ها اجازه این کار را به من ندادند.

 

حواشی المپیک

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied