شمانیوز
شما نیوز

جزئیات پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها به مهدی قائدی

هرچند مهدی قایدی هنوز ۲ سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارد اما با یک پیشنهاد وسوسه‌انگیز از سوی تیمی قطری مواجه شده است.

جزئیات پیشنهاد وسوسه‌انگیز قطری‌ها به مهدی قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین: بدون شک مهدی قائدی یکی از ستاره های لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۱ بوده است. درخشش ستاره بوشهری استقلال منجر به تعریف و تمجید رسانه‌ها و صفحات عربی در فضای مجازی شد و چندین خبرنگار مشهور عربستانی، او را استعداد بدون رقیب آسیا لقب دادند.

در سومین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل قطر، مهدی قایدی با یک حرکت شگفت‌انگیز و زیبا، اسماعیل محمد بازیکن الدحیل را به طور کلی از جریان بازی خارج کرد و موجب سوژه شدن او توسط صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شد. قایدی در این صحنه پس از یک استپ زیبا، توپ را از میان پاهای این بازیکن عبور داد و در ادامه نیز برای بار دوم به اسماعیل محمد لایی زد و این بازیکن که سراسیمه به دنبال متوقف کردن قایدی بود، روی زمین افتاد و از تعقیب مهاجم استقلال دست کشید.

این حرکت ستاره استقلال زیباترین دریبل مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بوده است که توجه همه را به خود جلب کرد. حالا قطری‌ها به فکر جذب نیمار ایرانی (لقب مهدی قایدی) افتاده‌اند تا از دریبل هایش در حاشیه خلیج فارس لذت ببرند.

البته اختیار مهدی قایدی در دست باشگاه استقلال است چرا که او هنوز ۲ سال دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد. با این وجود شنیدیم باشگاه قطری حاضر شده است ۲ میلیون دلار به باشگاه استقلال برای صدور رضایتنامه بپردازد. مبلغی که با توجه به قیمت ارز و دلار در کشورمان بسیار قابل توجه خواهد بود و می تواند بسیاری از مشکلات باشگاه استقلال را حل کند.

اما شاید بپرسید؛ تیم قطری به خود مهدی قایدی چه مبلغی حاضر است پرداخت کند؟ گفته می‌شود تیم قطری خواهان مهدی قایدی حاضر است برای یک فصل مبلغ ۲ میلیون دلار به ستاره بوشهری پرداخت کند.

در روزهایی که تیم‌های قطری بیشتر از ۸۰۰ یا ۹۰۰ هزار دلار برای فوتبالیست‌های کشورمان هزینه نمی‌کنند، در صورت کوچ مهدی قایدی به لیگ ستارگان او گران‌ترین بازیکن ایرانی شاغل در این رقابت‌ها خواهد شد.

البته مهدی قایدی هنوز هیچ واکنشی به این پیشنهاد وسوسه‌انگیز نشان نداده و تمام تمرکز خودش را روی بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان و لیگ برتر کشورمان گذاشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied