شمانیوز
شما نیوز

جدا شدن فرهاد مجیدی از استقلال

فرهاد مجیدی از استقلال رفت؟

جدا شدن فرهاد مجیدی از استقلال

پندار آنلاین : فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. فرهاد مجیدی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد. فرهاد مجیدی در 2 فصل حضور خود در بهمن کرج 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال 76 فرهاد مجیدی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان به دنبال فسخ قرارداد یک طرفه با این باشگاه هستند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز (جمعه) بار دیگر تصمیم گرفتند به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان تمرین را تحریم کنند.

باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که پرداختی‌ها به دلیل تعطیلی بانک‌ها تا روز دوشنبه انجام می‌شود، اما مسئله بازیکنان مقدار کم پرداختی‌ها بوده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد ۱۲ بازیکن استقلال به دلیل اینکه زیر ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اند، قصد دارند قراردادشان را یک طرفه با باشگاه فسخ کنند، حتی گفته می‌شود برخی از آنها نامه فسخ قرارداد را گرفته‌اند و اگر طی روزهای آینده پرداختی به آنها انجام نشود، فسخ قرارداد را ثبت خواهند کرد.

این مشکلات در حالی بوجود آمده است که دو هفته به پایان لیگ باقی مانده است و استقلال باید خودش را برای ادامه بازی‌های جام حذفی و دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

گفتنی است قرارداد ۱۰ بازیکن استقلال در این فصل به پایان می‌رسد و فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بارها خواستار تمدید قرارداد این بازیکنان شده است.سرمربی استقلال از وضعیت مدیریت این باشگاه ناراضی است و اگر در شاکله تیمش خللی به وجود بیاید، از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied