شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی کریم باقری فوتبالیست قدیمی + عکس با مادرش

کریم باقری بازیکن سابق تیم پرسپولیس متولد دهه 50 است. کریم باقری عکسی با مادرش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی کریم باقری فوتبالیست قدیمی + عکس با مادرش

به گزارش شمانیوز، کریم باقری بازیکن سابق تیم پرسپولیس متولد دهه 50 است. کریم باقری عکسی با مادرش منتشر کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

 

خلاصه بیوگرافی کریم باقری

نام:کریم،،   نام خانوادگی:باقری،،    تاریخ تولد:21 مرداد 1352 ،،  محل تولد:تبریز،،   قد:186 سانتی متر،،    پُست:هافبک دفاعی،،    فرزندان:امید و امیر

 

کریم باقری اسفند ماه سال 1352 در تبریز به دنیا آمد. 4 برادر و یک خواهر دارد حالا یک تاجر معروف فرش در ایران و تبریز است.

کریم باقری سالهاست با دختری بنام لیلا ازدواج کرده و دو پسر دارد امیر و امید که آنها هم راه پدر در فوتبال را پیگیری کردند.

 

امیر باقری پسر کریم باقری

امیر پسر بزرگ آقا کریم به فوتبال علاقه زیادی دارد. او چپ پاست و مثل پدرش شوت های خوبی می زند. مطمئنا امیر خیلی دوست دارد شبیه پدرش شود اما احتمالا همه موافقید که آقا کریم یکی است و تکرار نخواهد شد.

امیر باقری پسر کریم باقری با تیم امیدهای پرسپولیس قرارداد بست. او هم مثل پدرش پیراهن شماره 6 را انتخاب کرده. امیر باقری می خواهد از امیدهای پرسپولیس به تیم بزرگسالان برسد و جای پدرش را در این تیم بگیرد.

 

رستوران داری کریم باقری

کریم باقری نمایندگی یکی از شعب رستوران های زنجیره KFC آمریکا در ایران را از آن خود کرده بود اما بعدها بدلیل حساسیت ها با این رستوران به اصطلاح آمریکایی برخورد و پلمپ شد که نام آن به SOOGOOD تغییر یافت.

 

ac-image-791582368730t0

 

 

28536

 

 

طلاق-صبا-راد - Copy

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied