شمانیوز
شما نیوز

فرشاد احمدزاده فوتبالیست مشهور ازدواج کرد + عکس همسرش

فرشاد احمدزاده بازیکن اسبق پرسپولیس 14 مرداد 1400 ازدواج کرد و جشن عروسی این بازیکن بصورت لاکچری اجرا شد.

فرشاد احمدزاده فوتبالیست مشهور ازدواج کرد + عکس همسرش

به گزارش شمانیوز: فرشاد احمدزاده  بازیکن اسبق پرسپولیس 14 مرداد 1400 ازدواج کرد و جشن عروسی این بازیکن بصورت لاکچری اجرا شد. فرشاد احمدزاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران است که چندین بار از این تیم رفت و بازگشت. فرشاد احمدزاده هم اکنون در تیم فولاد خوزستان با مربی گری جواد نکونام بازی می کند. 

 

فرشاد+ احمدزاده

فرشاد ااحمدزاده

 

 

 

فرشاد احمدزاده زاده ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه بازیکن فوتبال ایرانی است که درپست هافبک و وینگر برای باشگاه فوتبال فولاد خوزستان بازی می‌کند.وی سابقه بازی در تیم‌های پارسه تهران، پرسپولیس.تراکتور،شلاسک وروتسواف و فولاد خوزستان را دارد.

فرشاد احمدزاده به‌عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال و با نظر سرمربی وقت این تیم یحیی گل محمدی، توسط باشگاه فوتبال پرسپولیس جذب گردید. وی در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در قالب رقابت‌های جام حذفی از دقیقه ۹۲ به‌جای محمد نوری به میدان رفت.

او در تابستان ۱۳۹۲ با جلب نظر مجید جلالی سرمربی تیم به‌عنوان بازیکن سرباز به تراکتور تبریز پیوست. وی برای نخستین‌بار در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل ۹۲–۹۳)، در ترکیب اصلی تیم تراکتور مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت؛ نتیجه پایانی این دیدار ۴ بر ۲ به سود تراکتور بود.

 

 

Farshad_Ahmadzadeh

98-07-c32-693

 

 

فرشاد احمدزاده پس از یک فصل حضور در شلاسک وروتسواف، در دوم تیرماه ۱۳۹۸، به تیم سابق خود پرسپولیس پیوست و در ابتدا با اعتراض برخی هواداران پرسپولیس همراه بود.

فرشاد احمدزاده در نیمه فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۹–۱۳۹۸ به تیم فولاد خوزستان پیوست

وی هم‌اکنون زیر نظر جواد نکونام در باشگاه فولاد خوزستان بازی می‌کنند.

 

 

ahmadzade-parvaneh-2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied