شمانیوز
شما نیوز

مراسم عروسی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و همسرش + تصاویر

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و همسرش لنا عبدی به تازگی ازدواج کرده اند در ادامه عکس هایی از مهدی عبدی این بازیکن پرسپولیس را با همسرش مشاهده می کنید.

مراسم عروسی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و همسرش + تصاویر

به گزارش شمانیوز، مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس و همسرش لنا عبدی به تازگی ازدواج کرده اند در ادامه عکس هایی از مهدی عبدی این بازیکن پرسپولیس را با همسرش مشاهده می کنید.

 

3808679

 

4323299

 

مهدی عبدی   فوتبالیست ایرانی  در ۹ آذر ماه ۱۳۷۷ در قائمشهر مازندران به دنیا آمده و در پست مهاجم توپ میزند و راست پا بوده و قد او ۱۸۱ می باشد

باشگاه فعلی او  پرسپولیس  است و عنوان آقای گل امیدهای تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد و اکنون در پرسپولیس توپ می زند.

 

000

 

سوابق باشگاهی

فوتبال  را از کودکی شروع کرده و با درخشش در بازی ها خیلی زود نامش بین بازیکنان مطرح جای گرفت.

او تاکنون در تیم های امیدهای پرسپولیس و بادران و بزرگسالان پرسپولیس عضو بوده و یکی از جوانان  فوتبالیست  آینده دار ایران است که موفقیت های بعدی زیادی در انتظار او می باشد.

 

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی  بازیکن مازندرانی فصل گذشته امیدهای پرسپولیس و آقای گل امیدهای تهران با قراردادی سه ساله‌ای به این تیم پیوست

آقای گل امیدهای تهران

وی در فصل گذشته امیدهای تهران با ۲۴ گل آقای گل بازی‌ ها شد و ۱۴ پاس گل هم در کارنامه او به چشم می خورد .

او با پایان رقابت‌ ها به صورت قرضی به  تیم بادران  ملحق شد.

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

عبدی در زمان سرمربیگری  برانکو  با پرسپولیس تمرین می‌کرد و با شروع تمرینات فصل جدید و پس از بازگشت از بادران در تمرینات حضور یافته بود.

مهدی عبدی  ۲۱ ساله یکی از ستاره‌ های لیگ امید‌هاست که اکنون مهاجم تیم پرسپولیس می‌باشد که با زدن ۲۴ گل اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته و مشهور شده است.

او در  دربی ۹۰  درخشش خاصی داشت و توانست تک گل این بازی را به سود تیمش به ثمر برساند و  پرسپولیس  را یک بر صفر پیروز میدان کند.

گلزن ناشناخته پرسپولیس

مهدی عبدی را تا قبل از بازی رفت  استقلال  و پرسپولیس در هفته چهارم  لیگ برتر ، کسانی می شناختند که به طور جدی فوتبال پایه را دنبال می کنند و واقعا چند نفر در عالم هواداری و رسانه توجهشان روی مسابقات رده پایه است؟ عبدی سال گذشته آقای گل رده سنی امیدهای ایران شد اما در پایان فصل توسط پرسپولیس به لیگ یک و تیم بادران رفت.

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

مهدی عبدی بازیکن جوان پرسپولیس که در رده امیدهای این تیم توپ می‌زند تا کنون توانسته با زدن 20 گل در صدر جدول گلزنان امیدهای تهران قرار بگیرد این بازیکن که مانند علی علیپور اهل روستای قراحیل است از جوانان آینده‌دار تیم  برانکو  به حساب میآید.

با رفتن  مهدی طارمی  از جمع شاگردان برانکو، علیپور توانست به بهترین شکل ممکن جای این بازیکن را پر کند. حال سرمربی کروات سرخ‌پوشان امیدوار است از این بازیکن نیز مانند علیپور بازیکن باکیفیتی بسازد تا بتواند در آینده از او نیز به عنوان یک گل‌زن تمام عیار استفاده کند.

مهدی عبدی بازیکن ایرانی  فوتبال  را در بیوگرافی کامل شخصی و محل و سال تولد و سوابق باشگاهی و ورزشی و عنوان آقای گلی به همراه عکس های تیپ شخصی و آدرس  اینستاگرام  و آمار گلزنی وی را در سایت حرف تازه میخوانیدمهدی عبدی فوتبالیست ایرانی در ۹ آذر ماه ۱۳۷۷ در قائمشهر مازندران به دنیا آمده و در پست مهاجم توپ میزند و راست پا بوده و قد او ۱۸۱ می باشد.

باشگاه فعلی او پرسپولیس است و عنوان آقای گل امیدهای تهران را در کارنامه ورزشی خود دارد و اکنون در پرسپولیس توپ میزند.

سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس در استوری اینستاگرامش این گونه به مهدی عبدی زننده گل دربی پایتخت تبریک گفت.

مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فقط پرسپولیس

    عالی مهدی عبدی عشق واقعی من البته تو تیم پرسپولیس

  • Y

    واقعاً بازیش عالی ⁦♥️⁩