شمانیوز
شما نیوز

​زن مهدی قائدی بلاخره زهرش را ریخت | مهدی قائدی از تیم اخراج شد

مهدی قائدی دیگر جایی در برنامه های مهدی علی ندارد.سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی اعلام کرد که به مهدی قایدی در تیم خود نیازی ندارد.

​زن مهدی قائدی بلاخره زهرش را ریخت | مهدی قائدی از تیم اخراج شد

مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر، فوتبالیست است. عشق مهدی قائدی به فوتبال خیلی زود باعث شد بی‌خیال تحصیل شود. از مهدی قائدی به عنوان نیمار فوتبال ایران نام برده می‌شود که می‌درخشد. مهدی قائدی در زمان حضور در باشگاه استقلال انواع حاشیه‌ها را ایجاد کرد. مهدی قائدی در حال حاضر در باشگاه الاهلی امارات بازی می‌کند.

مهدی قائدیمهدی قائدی دیگر جایی در برنامه های مهدی علی ندارد. سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی اعلام کرد که به مهدی قایدی در تیم خود نیازی ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی علی گفت: در اینکه مهدی قایدی استعداد دارد شکی نیست، اما بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است، نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد. در حال حاضر تیم خوبی داریم و درحال نتیجه گیری هستیم و دیگر نیازی به قایدی نداریم.مهدی قایدی تابستان سال گذشته از استقلال جدا شد و به شباب الاهلی پیوست.

 

تیم فوتبال شباب الاهلی شب گذشته در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقابل آخال به برتری ۲ بر یک رسید و به عنوان تیم دوم گروه C صعود خودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.

همسر مهدی قائدی که ظاهرا چند روزی به ایران آمده بود با انتشار تصاویر منشوری از ایران رفت.ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن سابق تیم استقلال که ظاهرا چند روزی به ایران آمده بود با انتشار ویدیوی زیر از ایران رفت. او چند روزی را از دبی به تهران آمده بود که به خانواده اش سر بزند ولی ظاهرا در این سفر مهدی او را همراهی نکرده است و دبی مانده که قطعا مربوط به مشغله ی کاری است که دارد. در روزهای اخیر شایعه طلاق مهدی قائدی و ستاره معصومی توسط برخی رسانه ها منتشر می شود که کذب است و آنها مشکلی با هم ندارند.

در تمرین یکشنبه شب تیم ملی بازیکنان تا توانستند با هم شوخی کردند و البته یکدیگر را کتک زدند. پیش از شروع کار با توپ، ملی پوشان آقا وسط بازی می کردند و این وسط بهانه خوبی برای کتک زدن بازیکنی داشتند که در نهایت بازنده می شد. سیاوش یزدانی مدافع استقلال از جمله بازیکنانی بود که خوب از دیگران کتک خورد. همچنین مهدی قایدی هم گیر سردار و قلی زاده و دیگر بازیکنان افتاد و تا جا داشت کتک خورد. آنها حتی قایدی سبک وزن را بلند کردند و این حرکت در نوع خود جالب بود.

مهدی قائدی در نهمین روز دی ماه سال 98 با ستاره معصومی ازدواج کرده است. همسر او از بستگان و هم شهری‌های مهدی قائدی است. اختلاف سنی 7 ساله او و همسرش در نوع خودش نیز جالب است.

زن مهدی قائدی هر بار به شکلی در فضای مجازی حاشیه ایجاد می کند. به تازگی عکسی از مهدی قائدی و همسرش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied