شمانیوز
شما نیوز

کریستین رونالدو

هدیه سوپر لاکچری کریستیانو رونالدو به نامزدش جورجینا | هدیه 9 میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به جورجینا

ماشین جدیدی که کریستیانو رونالدو خریده بوگاتی سنتودیچی به مبلغ ۹.۵ میلیون دلار است که از این ماشین فقط ۱۰ تا تو دنیا وجود دارد.

هدیه سوپر لاکچری کریستیانو رونالدو به نامزدش جورجینا | هدیه 9 میلیون دلاری کریستیانو رونالدو به جورجینا

به گزارش شرح خبر: از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بی شک نام کریستیانو رونالدو همواره در ذهن مردم جهان می درخشد. کریستیانو رونالدو 5 فرزند دارد. کریستیانو رونالدو در اینستاگرام دارای بیشترین فالور می باشد که  بی سابقه است.
کریستیانو رونالدو سال به سال به کلکسیون ماشین خودش اضافه می‌کند، کلکسیونی که پر از ماشین‌های گران‌قیمت، پرسرعت و خاص است.
به مناسبت جشن تولد پسر رونالدو ، نامزد کریستیانو رونالدو جورجینا و کریستیانو رونالدو، پسرش را شگفت زده کرد و هدیه‌ای گرانقیمت برایش گرفت.کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگس امسال صاحب فرزند دختر شدند و حالا قرار است رسماً ازدواج کنند.
ظاهراً این پیشنهاد را کریس در رستوران «زِلا» در لندن به جورجینا داده است.
کریستیانو رونالدو با انتشار تصویری از خودش و پسرش آمادگی بدنی خودش و پسرش را نشان داد.

«بلا اسمرالدا» دختر کریستیانو و جورجینا است که البته یک برادر دوقلو هم داشت که پیش از تولد فوت کرد.

فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال که از سال ۲۰۱۷ با جورجینا رودریگس نامزد کرده، ۵ فرزند به نام‌های کریستیانو جونیور (متولد ۱۷ ژوئن ۲۰۱۰)، ایوا و متئو (متولد ۸ ژوئن ۲۰۱۷)، آلانا مارتینا (متولد ۱۲ نوامبر ۲۰۱۷) و بلا اسمرالدا (متولد ۱۸ آوریل ۲۰۲۲) دارند. آلانا مارتینا و بلا اسمرالدا از جورجینا هستند، مادر کریستیانو جونیور مشخص نیست و ایوا و متئو از طریق لقاح مصنوعی متولد شده‌اند.

جورجینا نامزد کریستیانو رونالدو در جدیدترین تصویری که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است تصویر «بلا اسمرالدا» دختر زیبایش به همراه انگشتر گران قیمتش را به نمایش گذاشته است.

فوق ستاره پرتغالی به تازگی یک تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است و در آن می بینیم که دختر تازه متولد شده فوق ستاره پرتغالی در آغوش او است  و اسمش را گذاشتن گیو..

براساس ادعای اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم ازدواج هستند. عروسی این دو یک رویداد خصوصی خواهد بود و در کشور مراکش(مغرب) در آفریقا برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش رونالدو و جورجینا در مراسمی بسیار خصوصی در مراکش به شکلی بی سر و صدا ازدواج می‌کنند. اما تا کنون خبری رسمی از مراسم ازدواج رونالدو و نامزدش منتشر نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied