شمانیوز
شما نیوز

پیکه l بازیکن فوتبال

خبری عجیب درباره شکیرا و پیکه l دلیل طلاق لو رفت!

دلیل تازه فاش شده از طلاق شکیرا و پیکه همه را شوکه کرد.

خبری عجیب درباره شکیرا و پیکه l  دلیل طلاق لو رفت!

ماه گذشته بود که پایان رابطه ۱۲ ساله  شکیرا و پیکه طرفداران این زوج معروف را شوکه کرد. شکیرا پس از شایعاتی که درباره طلاق آنها به گوش می خورد بالاخره سکوت خود را شکست و در مورد جدایی اش از پیکه پیامی منتشر کرد و نوشت: متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی از یکدیگر هستیم. برای آرامش فرزندان‌مان که مهم ترین اولویت ماست، تقاضا داریم به حریم خصوصی‌مان احترام گذاشته شود. از درک شما سپاسگذاریم. در ادامه ماجرای این جدایی پیکه از شکیرا را می خوانید: 

پیکه+و+شکیرا

طبق ادعای رسانه های خارجی، جرارد پیکه برای شکیرا تمام شده چراکه مدافع بارسلونا به او خیانت کرده است. پیکه مدتی است با یک زن دیگر وارد رابطه عاشقانه شده و شکیرا به خیانت او پی برده است. پیکه چند هفته ای است که در خانه مجردی خود زندگی می کند و همسایگان او این موضوع را تایید کرده اند. طبق گفته یکی از همسایه ها، پیکه همراه با دوستان خود از جمله ریکی پویگ تقریبا هر شب در این خانه مشغول تفریح و خوشگذرانی هستند. تصمیم شکیرا برای جدایی قطعی از پیکه جدی است و‌ آنها مدت هاست فعالیت مشترکی در شبکه های اجتماعی نداشته اند. شکیرا حتی اخیرا آهنگی با محتوای خیانت خوانده است.

پیکه 2

معشوقه‌ جدید پیکه کیست؟

عده‌ای مادر یکی از هم تیمی های پیکه و برخی هم یک دختر دانشجوی ۲۰ ساله را هووی شکیرا و معشوقه‌ جدید پیکه معرفی کرده اند. البته تمامی این صحبت ها با عنوان شایعه در خبرگزاری ها منتشر می شود و هیچ یک مورد تایید نیست.

دلیل تازه فاش شده از طلاق شکیرا و پیکه

طبق آخرین گزارش ها شکیرا و جرارد پیکه به دلایل مالی از هم جدا شده اند. یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرد که خواننده موزیک واکا واکا و فوتبالیست اسپانیایی در چند ماه آخر رابطه خود، به دلایل اقتصادی و مسائل مالی موجود بین آنها، مشکلاتی داشتند. اینطور که پیداست پیکه برای سرمایه گذاری در یک بیزینس بزرگ از شکیرا درخواست پول کرده بود که او این درخواست را نپذیرفته و موجب ناراحتی جرارد شده است. از قرار معلوم دلیل مخالفت شکیرا با این درخواست پیکه، خانواده شکیرا بوده است و آنها اجازه چنین کمکی از طرف شکیرا را به پیکه نداده اند.

پیکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied