شمانیوز
شما نیوز

نسخه «عادل بازجو» به بازار آمد/ بازجویی مغرضانه از آقای کاپیتان!

فیلم شبه بازجویی عادل فردوسی‌پور در برنامه اینترنتی «فوتبال 360» و سوالاتی بازجو - متهمی که از ملی پوش فوتبال کشورمان پرسیده شد، واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

به گزارش شمانیوز و به نقل از سراج24- عادل فردوسی پور که خود را مجری با صراحت و مسلط به ورزش کشور می پندارد، در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی پخش شده نسبت به بازی تیم ملی، شادی ها، سرود ملی خواندن و سایر موارد مربوط به تیم، سئوالاتی جهت دار و بازجویی گونه از علیرضا جهانبخش بازیکن خوب کشورمان پرسید.

سوالات عجیبی از جمله: چرا بعد از گل در جام‌جهانی شادی کردید؟!، چرا در فتوشوت خندیدید؟! ، چرا در کنار رئیس‌جمهور عکس انداختید؟! و سایر سئوال های جهت دار و از سر بغض و کینه عادل که در این برنامه رد و بدل شد، حاکی از عمق کینه و عداوت این فرد با اعتلای فوتبال کشور بوده و متأثر از جوسازی های رسانه های معاند است. به نظر می رسد این مجری سابق خودخواسته در پازل بازی یی قرار گرفته که آینده و حیثیت حرفه ای اش را قطعا تحت الشعاع قرار داده و تباه خواهد ساخت.

سئوال اصلی اینجاست که عادل فردوسی پور که همه شهرت و جایگاه و محبوبیت خود را مرهون الطاف مردم و سازمان مردمی صدا و سیما دارد، چگونه است که وقیحانه پشت به مردم کرده و همراه و همگام با بدخواهان و دشمنان این ملت، ارزش ها و آرمان ها و مردان ورزشی کشورمان را تحریک و تهییج به زاویه گرفتن می کند؟ آیا فردوسی پور شاهد نیست که دشمنانی که جنگ ترکیبی علیه نظام راه انداخته و با تمام توان علیه تمامیت ارضی و ماهیت دینی و انقلابی ایران بسیج شدند، چگونه بینی شان به خاک مالیده شده و مفتضحانه شکستی سنگین و مشتی آهنین بر دهان شان را تجربه کردند؟ آقای فردوسی پور این مردم مردمی که شما از آن دم می زنید همان عده قلیل خودفروخته ای نیستند که پول می گیرند تا شعارنویسی کنند و هموطن بکشند و بمب گذاری کنند و زن و مرد و کودکان بیگناه را به خاک و خن بکشند و از داعش و کومله و تروریست ها حمایت کنند؟

آقای فردوسی پور شمایی که همه چیزتان از وجود این مردم و همین بازیکنان افتخارآمیز تیم ملی کشورمان است، شمایی که مدعی صراحت در گفتار و موضعگیری هستید چرا کمی تأمل در واقعیت نمی کنید؟ چرا به جای عبرت از اشتباهات و بازگشت به آغوش گرم همین مردم دوست داشتنی و قدرشناس، در مسیر باطل بدخواهان مردم حرکت می کنید؟ البته ممکن است طعم دلارهای کثیف به کام تان شیرین آمده باشد اما گذشت زمان قطعا شما را از مردم زدگی و نامردی های تان در حق مردان ورزش کشور، پشیمان خواهد کرد.

برخی کاربران فضای مجازی از قامت اپوزیسیونی آقای مجری انتقاد کرده و نسبت به تغییر رفتار خصمانه او علیه ملت و کشور واکنش هایی نشان داده اند که در ادامه می بینید:

عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور

عادل فردوسی‌پور

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied