شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

(ویدئو) آرنولد شوآرتزنگر از بدن فوق العاده هادی چوپان انگشت به دهان ماند

آرنولد شوآرتزنگر، ستاره هالیوود و اسطوره بدنسازی جهان در مسابقات «آرنولد کلاسیک» از بدن هادی چوپان گرگ پارسی حیرت زده ماند و تعرف و تمجید کرد.

(ویدئو) آرنولد شوآرتزنگر از بدن فوق العاده هادی چوپان انگشت به دهان ماند

به گزارش شمانیوز، هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی مستر المپیا است. هادی چوپان در سی‌وششمین دوره مسابقات «آرنولد کلاسیک»  شرکت کرد.  هادی چوپان  با لقب گرگ ایرانی شهرت دارد. هادی چوپان جایزه 90 میلیاردی را تاکنون توانسته بدست آورد. آرنولد شوآرتزنگر، ستاره هالیوود و اسطوره بدنسازی جهان در مسابقات «آرنولد کلاسیک» از بدن هادی چوپان گرگ پارسی حیرت زده ماند و تعرف و تمجید کرد.

 

(ویدئو) آرنولد شوآرتزنگر از بدن فوق العاده هادی چوپان انگشت به دهان ماند 

با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش نمایش هادی چوپان در سی‌وششمین دوره مسابقات «آرنولد کلاسیک» را تحسین کرد. آرنولد با گرفتن سلفی از خودش و هادی چوپان، بدنساز شناخته‌شده ایرانی، زمانی که در حال اجرای حرکات بادی کلاسیک بود، هادی چوپان را «هیولا» خواند و گفت: «این هیولا را ببینید. خارق‌العاده است». تقدیر آرنولد از هادی چوپان، ابراز احساسات و شادی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است. هادی چوپان، نفر اول مستر المپیا ۲۰۲۲ و نایب قهرمان ۲۰۲۳، یکی از ورزشکاران مدعو در مسابقات «آرنولد کلاسیک ۲۰۲۴» است. در مسابقات «آرنولد کلاسیک» غیر از بدنسازی، ورزشکارانی از رشته‌های کشتی، ژیمناستیک و هنر‌های رزمی نیز به رقابت می‌پردازند. این مسابقات از روز جمعه ۱۱ اسفند در اوهایو آمریکا آغاز شده است.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied