شمانیوز
شما نیوز

جورجینا رودریگس | نامزد آرژانتینی رونالدو | کریس رونالدو

عکس | اقدام عجیب جورجینا رودریگس برای رونالدو دردسرساز شد | نامزد کریس عربستانی‌ها را عصبانی کرد

جورجینا در مراسم هفته مد پاریس لباسی را انتخاب کرد که احتمالا برای او و شریک زندگی‌اش دردسرساز خواهد شد.

عکس | اقدام عجیب جورجینا رودریگس برای رونالدو دردسرساز شد | نامزد کریس عربستانی‌ها را عصبانی کرد

به گزارش شمانیوز،‌ جورجینا رودریگس ، نامزد آرژانتینی رونالدو است جورجینا رودریگس لباسی عجیب را برای شرکت در هفته مد پاریس انتخاب کرد.لباس جورجینا رودریگس برای شرکت در هفته مد پاریس سوژه شد. جورجینا رودریگس در مراسم هفته مد پاریس لباسی را انتخاب کرد که احتمالا برای او و شریک زندگی‌اش دردسرساز خواهد شد.

جورجینا رودریگس، شریک زندگی کریستیانو رونالدو، در هفته مد پاریس انتخابی جنجالی داشت و با لباس منحصربه‌فردش که توسط خانه مد Vetements طراحی شده توجه همگان را به خود جلب کرد؛ لباسی با الهام از شماره ۷ مشهور نامزدش در منچستریونایتد!

البته این اقدام جورجینا به هیچ عنوان به مذاق النصر و مدیرانش خوش نیامده است. باشگاهی که با پیشنهاد دادن گران‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال به کریس رونالدو، سعی کرد از این فوق ستاره پرتغالی و البته ظرفیت‌های شهرت نامزد اینفلوئنسرش استفاده کند تا نمادی تبلیغاتی برای عربستان و باشگاه زردپوش این کشور باشد.

اما حالا جورجینا لباسی به سبک منچستریونایتد را در یک رویداد پربیننده یعنی هفته مد پاریس به تن کرده است! باشگاهی که هرچند رونالدو شروع دوران طلایی خود در فوتبال را به آن مدیون است اما خداحافظی تلخ و عجیب او از جمع شیاطین سرخ بار دیگر انتقاداتی را به انتخاب غیرمنتظره جورجینا وارد کرد.

نکته‌ای که احتمالا مدیران عربستانی را بیشتر عصبانی خواهد کرد این است که رونالدو کاملا در جریان این اتفاق بوده است چرا که امضای ستاره پرتغالی روی این لباس نقش بسته و در قسمت پشت نیز یادداشتی توسط کریس نوشته شده است.

جورجینا رودریگس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied