شمانیوز
شما نیوز

استقلال

استقلال چوب مهاجمانش را خورد

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: تغییر ترکیب و از دست دادن موقعیت‌های مکرر در نهایت منجر به حذف استقلال شد که در چنین مرحله‌ای واقعاً دور از انتظار بود.

استقلال چوب مهاجمانش را خورد

به گزارش شمانیوز؛ ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط دیدار تیم استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر چقدر بازی با برنامه و نظم تیمی استقلال آغاز شد متاسفانه در اواخر بازی این نظم و انضباط تیمی کم کم از بین رفت و در نهایت منجر به شکست استقلال شد. ما از استقلال توقع بیشتری داشتیم و اصلاً توقع نمی‌رفت که چنین فوتبال عجولانه و دور از انتظاری را به نمایش بگذارد.

وی افزود: استقلال در نیمه اول خوب کار کرد و تقریباً توپ و میدان را در اختیار داشت. تیم مس رفسنجان هم به دفاع صرف روی نیاورده بود و هر از گاهی روی دروازه استقلال حملاتی را ترتیب می‌داد اما روی یک غفلت و ضد حمله به خاطر باز شدن فاصله بین مدافعان گل خوردیم که این گل در نهایت منجر به از دست رفتن تمرکز تیمی استقلال شد.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره پنالتی از دست رفته آبی پوشان گفت: این برای تیمی مثل استقلال خوب نیست که بین بازیکنان خودش پنالتی زن مشخصی نداشته باشد. وقتی کوین یامگا در جمع بازیکنان استقلال نبود انتظار می‌رفت یک بازیکن با تجربه پشت ضربه بایستد. نمی‌دانم روی چه حسابی صالح حردانی پشت توپ ایستاد اما به هر حال او هم تلاشش را کرد و آمادگی خوب دروازه‌بان تیم مس باعث شد که این پنالتی از دست برود. شاید اگر پنالتی استقلال در نیمه اول گل می‌شد وضعیت کاملاً فرق می‌کرد اما دیگر درباره این شایدها نمی‌توان صحبت کرد.

همدانی درباره تعویض‌های استقلال و ترکیب اصلی این تیم گفت: وقتی ترکیب اولیه تیم استقلال را دیدم تعجب کردم که چرا استقلال با ترکیب خوبی که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی مقابل سپاهان به میدان رفته بود وارد زمین نشد. قطعاً اهداف و تفکراتی پشت این موضوع بود ولی قطعاً جواب نداد چون استقلال دو بر صفر بازنده شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه هرچه تعویض‌های استقلال بیشتر می‌شد و نفرات به میدان می‌آمدند ترکیب استقلال عجولانه‌تر کار می‌کرد و بازیکنان به جای حتی دادن پاس‌های درست به یکدیگر پاس‌های اشتباه می‌دادند. در برخی لحظات دیدیم که حتی حسینی هم پاس‌های غلط می‌داد و در شروع مجدد بازی کار را خوب استارت نمی‌زد. روی هم رفته بعد از اینکه استقلال گل دوم را هم خورد دیگر شیرازه تیم از هم پاشید.

همدانی با اشاره به نقطه ضعف استقلال گفت: متاسفانه آنچه که از آن می‌ترسیدیم بالاخره کار دست استقلال داد. ما در جلوی تیم نفر تمام کننده نداریم. استقلال اگر یک بازیکن شش دانگ و مهاجم تمام کننده در اختیار داشت قطعاً در این بازی شکست نمی‌خورد.

بازیکن قدیمی آبی‌پوشان تهرانی ادامه داد: غیبت نفراتی مثل محبی و قائدی که در پایان فصل قبل از استقلال جدا شدند کاملاً مشهود بود. متاسفانه آسیب دیدگی ماشاری‌پوف هم مزید بر علت شد تا استقلال در نیمه دوم این بازیکن را هم در اختیار نداشته باشد. وقتی هم بازیکن آرژانتینی به زمین آمد او باز هم مثل هفته‌های قبل کاملاً خنثی بود و هیچ حرکت خاصی از خودش نشان نداد.

همدانی اضافه کرد: امیدوارم این بازی و شرایطی که استقلال به آن دچار شد باعث شود تا مانند یک زنگ خطر در لیگ برتر برایش به صدا در بیاید چون ما بعد از بازی با استقلال خوزستان با پرسپولیس بازی داریم که یک بازی کاملاً مهم حیثیتی و ۶ امتیازی محسوب می‌شود. اگر خط حمله استقلال بخواهد باز هم به همین روند ادامه بدهد این تیم در ادامه مسابقات تا پایان فصل به مشکل برمی‌ می‌خورد.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied