شمانیوز
شما نیوز

دربی 103 | دربی استقلال و پرسپولیس

خبری مهم درباره دربی 103 آمد | دربی استقلال و پرسپولیس به تعویق می‌افتد؟

به دلیل همزمانی برگزاری دربی و مراسم چهارشنبه سوری، احتمال اینکه دیدار بین استقلال و پرسپولیس به تعویق بیفتد، وجود دارد.

خبری مهم درباره دربی 103 آمد | دربی استقلال و پرسپولیس به تعویق می‌افتد؟

به گزارش شمانیوزقرار است پیش از پایان سال دربی 103 برگزار شود به دلیل اختلاف امتیاز کم استقلال و پرسپولیس دربی 103 به شدت حسال است حال درباره دربی 103 خبر رسیده است که به دلیل همزمانی برگزاری دربی 103 و مراسم چهارشنبه سوری، احتمال اینکه دیدار بین استقلال و پرسپولیس به تعویق بیفتد، وجود دارد.

با توجه به برنامه ریزی سازمان لیگ، هفته بیستم لیگ برتر قرار است چهارشنبه هفته آینده یعنی ۲۳ اسفندماه برگزار شود. از آنجایی که دربی ۱۰۳ در هفته بیستم افتاده است، نیروی انتظامی استان تهران با برگزاری این بازی در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ماه مخالفت کرده است. آنها پیشنهاد دادند به دلیل اینکه یک روز قبل از دربی، چهارشنبه سوری است، این بازی باید یک روز با تاخیر یعنی در ۲۴ اسفند برگزار شود اما سازمان لیگ با این تصمیم مخالفت کرده است و این تغییر، به برنامه هفته بیست و یکم و همچنین فیفادی پیش رو لطمه خواهد زد.

حالا از راهروهای سازمان لیگ خبر می‌رسد که قرار است شنبه هفته آینده جلسه مهم و سرنوشت‌سازی در این سازمان برگزار شود تا درباره تعویق دربی به خاطر تداخل با چهارشنبه‌سوری برگزار و حتی این احتمال وجود دارد بازی حساس این دو تیم به سال ۱۴۰۳موکول شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied