شمانیوز
شما نیوز

اوستون اورونوف | پرسپولیس

مشکل بزرگ اوستون اورونوف بازیکن محبوب پرسپولیس | این ستاره به دربی نمی رسد؟

نمایش اوستون اورونوف در دو بازی اخیر همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد ام حال او یک مشکل مشترک با جلال الدین ماشاریپوف دارند.

مشکل بزرگ اوستون اورونوف بازیکن محبوب پرسپولیس | این ستاره به دربی نمی رسد؟

به گزارش شمانیوز،‌ اوستون اورونوف خرید تازه وارد پرسپولیس است اوستون اورونوف مورد توجه استقلال هم بود  به نظر می‌رسد اوستون اورونوف هم جزو خارجی‌های با کیفیتی باشد که وارد فوتبال ایران شده‌اند و نمایش اوستون اورونوف در دو بازی اخیر همه طرفداران پرسپولیس را به آینده امیدوار کرد.

اوستون اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس و استقلال که این روزها حسابی در تیم‌هایشان می‌درخشند، یک مشکل مشترک دارند. این دو ستاره تیم ملی ازبکستان که به تازگی و در نقل و انتقالات زمستانی به تیم‌هایشان پیوستند،در هتل زندگی می‌کنند و البته دریافتی کمی هم داشتند. هر دو بازیکن از مدیران پرسپولیس و استقلال درخواست کردند تا به جای اقامت در هتل، یک خانه برایشان تهیه شود و شرایط را برای آوردن خانواده‌هایشان به ایران فراهم کنند.

اتفاقی که هنوز رخ نداده و همین موضوع صدای ستاره استقلال را درآورد. ماشاریپوف با گلایه از مدیران استقلال نسبت به شرایط موجود به شدت معترض شده و حتی در تمرینات تیمش هم شرکت نکرده است. با این حال اورونوف که به شدت بین پرسپولیسی‌ها محبوب هم شده، با وجود داشتن مشکلاتی مشابه با ماشاریپوف، هنوز اعتراضی به شرایط موجود نکرده و حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد.

اورونوف ماجرا به صورت خصوصی و بدون اینکه بخواهد موضوع را رسانه‌ای کند، به اطلاع مدیران پرسپولیس رسانده و نخواسته در این مقطع حساس تیمش را وارد حاشیه کند. مدیران باشگاه پرسپولیس هم قول دادند خیلی زود برای اورونوف خانه تهیه کنند و شرایط را برای آمدن همسر و فرزندان این ستاره فراهم سازند تا این بازیکن باکیفیت بتواند در آرامش به فوتبالش بپردازد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied