شمانیوز
شما نیوز

عادل فردوسی پور

بالاخره سر و کله عادل فردوسی پور پیدا شد | حضور عادل فردوسی پور در کنسرت خواننده معروف

در خبر زیر عکس جدیدی از عادل فردوسی پور در کنسرت روزبه بمانی را مشاهده میکنید.

بالاخره سر و کله عادل فردوسی پور پیدا شد | حضور عادل فردوسی پور در کنسرت خواننده معروف

به گزارش شمانیوز :عکس جدیدی از عادل فردوسی‌پور منتشر شده است .عادل فردوسی‌پور در کنسرت یک خواننده مشهور حضور پیدا کرده است .عادل فردوسی‌پور گزارشگر فوتبال مشهور ایرانی است. عادل فردوسی‌پور رو اکثر افراد با برنامه ۹۰ می‌شناسند. در ادامه عکس جدید عادل فردوسی پور را مشاهده می‌کنید.

عادل فردوسی پور

بیوگرافی عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در مهر ماه 1353 در شهرآرا تهران زاده شد. وی اصالتاً اهل شهر رفسنجان در استان کرمان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. عادل دوران دبستان را در مدرسهٔ ذوقی گذراند و با وجود علاقهٔ بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل ممتاز گرفت.
عادل فردوسی پور در پایان سال 1373 پس از چندین بار آزمون به صدا و سیما راه یافت و در ابتدا به گزارش برنامه منتخب ورزشی می پرداخت. فردوسی پور کم کم پیشرفت کرد و توانست بازی های بهتری را گزارش کند. او پس از گزارش های خوبش در جام جهانی 98، توانست خود را به همه بشناساند و از آن پس بود که به عنوان گزارشگر بازی های زنده و مهم انتخاب شد.
در آن زمان که تلفظ نادرست نام های خارجی در گزارش های فوتبال صدا و سیما زیاد اتفاق می افتاد، او از معدود گزارشگران مسلط به زبان های خارجی بود.او در مراسم اهدای توپ طلای فوتبال ایران نیز جایزهٔ بهترین گزارشگر را از افشین قطبی دریافت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied