شمانیوز
شما نیوز

اوسمار ویرا | پرسپولیس

اقدام خاص سرمربی پرسپولیس | با شخصیت و قدرشناس مثل اوسمار ویرا

سرمربی پرسپولیس همواره از یحیی گل‌محمدی به نیکی یاد کرده است.

اقدام خاص سرمربی پرسپولیس | با شخصیت و قدرشناس مثل اوسمار ویرا

به گزارش شمانیوز:اوسمار ویرا سرمربی جدید پرسپولیس است اوسمار ویرا جانشین یحیی شده است اوسمار ویرا انتظار دارد که از سوی تماشاگران و هواداران پرسپولیس همچون مربیان سابق این تیم تشویق شود. پرسپولیس با اوسمار ویرا، پس از چهار پیروزی متوالی لیگ برتری و جام حذفی به استقلال رسیده است.

پرسپولیس در حالی امروز به مصاف استقلال خواهد رفت که این تیم در بازی‌های اخیر خود فوق العاده کار کرده و نتایج خوبی با سرمربی جدید خود کسب کرده است. اوسمار که یک فصل و نیم دستیار یحیی گل‌محمدی بود،بعد از انتخابش به عنوان جانشین او فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود. با این حال نتایج خوبش در هفته‌های اخیر باعث شد تا محبوبیت خوبی بین پرسپولیسی‌ها بدست بیاورد.

خیلی‌ها اوسمار را با یحیی مقایسه می‌کنند و حتی معتقدند تیم او بهتر از پرسپولیس گل‌محمدی فوتبال بازی می‌کند. از همین رو در چند کنفرانس خبری اخیر اوسمار این موضوع مطرح شد و در مورد تفاوت کیفی پرسپولیس نیم فصل اول با نیم فصل دوم سوال پرسیده شد. شاید هم بعضی از سوال‌ها به خاطر شیطنت بوده و عده‌ای می‌خواستند تا اوسمار حرفی راجب گل‌محمدی بزند. با این حال سرمربی برزیلی همواره به بهترین شکل ممکن و با احترام کامل در مورد یحیی صحبت کرده و به نوعی قدرشناسی‌اش را نشان داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied