شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | جواد نکونام

برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس | جواد نکونام بالاخره راه حل برد پرسپولیس را پیدا کرد

از آخرین شکست جواد نکونام مقابل سرخپوشان بیش از ۲ سال می گذرد.

برگ برنده استقلال مقابل پرسپولیس | جواد نکونام بالاخره راه حل برد پرسپولیس را پیدا کرد

به گزارش شمانیوزجواد نکونام در صورتی که در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس حاضر نشود با جریمه سنگین روبه رو خواهد شد. جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران است جواد نکونام در چند بازی اخیر در نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی حاضر نشده جواد نکونام بازهم در نشست پیش از دیدار مقابل پرسپولیس شرکت نکرد و احتمالا با جریمه سنگین از سوی کمیته انضباطی رو به رو خواهد شد.

از سال ۱۳۹۷ که جواد نکونام برای نخستین بار در لیگ برتر ایران به عنوان سرمربی کارش را آغاز کرد و تا همین دربی رفت که برای اولین بار استرس بالای سرمربیگری در شهرآورد تهران را تجربه کرد، همواره مصاف‌های جذاب و البته جنجالی برابر پرسپولیس داشته که مرور آنها خالی از لطف نیست.

نکونام ۱۰ بار به عنوان سرمربی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که در این ۱۰ بازی ۵ باخت، ۳ تساوی و ۲ برد به دست آورده است. یکی از پیروزی های شیرین نکونام مقابل پرسپولیس در سوپرکاپ فوتبال ایران به دست آمد که فولاد توانست با پیروزی ۱-۰ به جام قهرمانی برسد. پس از آن پیروزی و قهرمانی نکونام دیگر مقابل پرسپولیس شکست نخورد و حتی یکبار دیگر آنها را در اهواز شکست داد تا حالا نزدیک به ۷۸۰روز بی شکستی برابر قرمزها را تجربه کند. نکونام امشب برای یازدهمین بار در دوران مربیگری‌اش به به مصاف پرسپولیس خواهد رفت اما این بار دیگر خبری از یحیی روی نیمکت سرخپوشان نیست و نکو باید با اوسمار برزیلی سرشاخ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied