شمانیوز
شما نیوز

جواد نکونام | سرمربی استقلال

خبری مهم و حساس برای استقلالی ها رسید | بازی هوادار - استقلال قوز بالا قوز نکونام می شود؟

دیدار هوادار - استقلال با توجه به فاصله کم استقلال و پرسپولیس یکی از دیدار های حساس است این دیدار که برای نکونام بسیار حائز اهمیت است به طور حتم در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

خبری مهم و حساس برای استقلالی ها رسید | بازی هوادار - استقلال قوز بالا قوز نکونام می شود؟

به گزارش شمانیوز: دیدار هوادار - استقلال با توجه به فاصله کم استقلال و پرسپولیس یکی از دیدار های حساس است این دیدار که برای نکونام سرمربی استقلال بسیار حائز اهمیت است به طور حتم در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

استقلال امروز به برگزاری این بازی بدون حضور تماشاگر اعتراض کرد و خواستار انتقال این بازی به استادیوم دیگری شد تا تماشاگران استقلال با حضور در استادیوم این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

از آنجایی که تیم هوادار استادیوم پاس را به عنوان میزبان معرفی کرده است، معرفی استادیوم جدید باید از سوی استقلال صورت گیرد. فصل گذشته هم پرسپولیس استادیوم آزادی را به عنوان میزبان برگزاری بازی معرفی و هزینه‌های آن را پرداخت کرد. اما مشکل اینجاست که این هفته پرسپولیس در آزادی بازی دارد و استقلال نمی‌تواند در این استادیوم به میدان بیاید. از سویی اردوی تیم ملی از ۲۸ اسفند آغاز می‌شود، طبیعتا استقلال نمی‌تواند درخواست تغییر این بازی را داشته باشد تا در استادیوم آزادی بازی کند.

با این شرایط سازمان لیگ چاره‌ای ندارد که این بازی را در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار کند. با توجه به فرصت کم باقی مانده تا برگزاری این بازی استقلال شانسی برای انتقال این بازی به استادیوم دیگر و برگزاری بازی با حضور تماشاگر را ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied