شمانیوز
شما نیوز

ناصر محمدخانی | شهلا جاهد

سیر تا پیاز ماجرای رابطه جنجالی ناصر محمدخانی با شهلا جاهد | شهلا جاهد زن ناصر محمدخانی بود یا نامحرم بودند ؟!

خدیجه جاهد معروف به شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی بود که در سال 1381 به جرم قتل همسر دائم محمدخانی متهم و بازداشت شد.

سیر تا پیاز ماجرای رابطه جنجالی ناصر محمدخانی با شهلا جاهد | شهلا جاهد زن ناصر محمدخانی بود یا نامحرم بودند ؟!

به گزارش شمانیوز: اخبار رسیده از این حکایت دارد ناصر محمدخانی  به کشور ترکیه مهاجرت کرده است تا ناصر محمد خانی بعد از آن به کانادا مهاجرت کند. ناصر محمد خانی زاده ی 16 شهریور 1336 در شهر ری است. ناصر محمد خانی در سال 1362 با زدن دو گل به تیم راه آهن و در مجموع چهار بر صفر  زمینه ساز قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی تهران شد.

محمد خانی در سال 86 جزو 14 نفری بود که هنگام بازی های آسیایی، در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد و لی در تیر ماه سال 69 با دعوت اقای علی پروین به تیم ملی بازگشت.

او مدتی در سال 81 متهم به قتل همسر اول خود لاله سحر خیزان شد که با رفع ابهام آزاد شد و زن دومش شهلا جاهد قاتل شناخته شد و به اعدام محکوم شد وی بعد از چند سال پای چوبه ی دار رفت اما بسیاری از کاربران معتقدند که همسر دوم او بی گناه است و قاتل اصلی خود ناصر محمد خانی است.

همچنین ناصر محمد خانی در سال 1395 توسط اقوام زن جدیدش ربوده شد و چند ساعت بعد توسط نیروهای پلیس تهران آزاد شد. سکانسی مشابه همین اتفاق در فیلم خشم و هیاهو دیده شد که برخی از مردم اظهار کردند، این فیلم از زندگی ناصر محمد خانی ساخته شده است.

حاشیه های ناصر محمد خانی

هافبک تکنیکی دهه 60 پرسپولیس و تیم‌ملی بارها در سال‌های اخیر به خاطر زندگی شخصی‌اش سوژه رسانه‌ها ‌بوده و دوباره با تولد فرزند جدیدش به نام والارضا در ٥٩ سالگی بار دیگر خبرساز شده است. ‌البته محمدخانی ٢ فرزند هم از همسر اولش دارد و «والارضا» سومین فرزند او به ‌حساب می‌آید. ‌

ماجرای شهلا جاهد همسر سابق محمد خانی

خدیجه جاهد معروف به شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی بود که در سال 1381 به جرم قتل همسر دائم محمدخانی متهم و بازداشت شد.

شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمد خانی و متهم به قتل

عصر روز 17 مهر ماه (سال 1381)، گزارشی از وقوع یک قتل در تهران به پلیس گزارش شد در طی این گزارش تماسی وقوع یک فقره قتل در خیابان گل نبی واقع در میدان کتابی را به اطلاع کارآگاهان پلیس رساند.

این ماجرا هیاهوی زیادی را به پا کرد زیرا صحبت از قتل لاله سحر خیزان ، همسر بازیکن تیم پرسپولیس ، ناصر محمدخانی در میان بود. 

زمانی که کارآگاهان وارد محل حادثه شدند با جسد آغشته به خون مقتوله مواجه شدند که با ضربه های چاقو به قتل رسیده بود در اولین بررسی‌های کارآگاهان ویژه قتل، پای یک زن به میان آمد.

و در طی تحقیقات شهلا جاهد همسر موقت ناصر محمد خانی بازداشت شد و چون ادعاهای او پلیس را قانع نکرد به دستور بازپرس ویژه در آبان 81 به زندان رفت و به مدت 11 ماه مورد بازجویی قرار گرفت او از همان ابتدا مدعی بود که قتل کار او نبوده و او هیچ کس را نکشته و تنها جرمش این است که عاشق ناصر محمدخانی است.

او بیش از 1 سال منکر هرگونه دخالت در قتل لاله بود اما بعد از یک ملاقات با ناصر محمد خانی در حیاط آگاهی به قتل لاله اعتراف کرد و اتهامات را پذیرفت.

او همچین در جلسه دادگاه گفت که ناصر از من خواست به قتل اعتراف کنم تا آبرویش حفظ شود؛ وی به من گفت برای گرفتن رضایت از اولیای دم یعنی دو پسرش و پدر و مادر لاله تمام سعی خود را خواهد کرد و از طرفی من نمی‌توانستم مردی را که اینقدر عاشقش بودم، این طور خار ببینم.

من فقط به خاطر اینکه ناصر بیشتر از این اذیت نشود، به این قتل اعتراف کردم. اما بعد از اعتراف من ناصر بی تفاوت نسبت به قولی که به من داده بود تقاضای قصاص کرد.

شهلا جاهد بعد از پیچ و خم های بسیار و 8 سال وقفه در اجرای حکم در آخر در 10 آذر سال 89 پای چوبه ی دار رفت.

البته در پرونده مشخص بود که شهلا جاهد هیچ صیغه محرمیتی با ناصر نداشته است !

وی همچنین در بهمن ۱۳۹۵ توسط اقوام یک زن دیگر صیغه‌ای‌اش به مدت چند ساعت ربوده و توسط پلیس تهران آزاد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied