شمانیوز
شما نیوز

سردار آزمون

پست جدید سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش | پست سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش کولاک کرد

پست جدید سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش جنجال به پا کرد درادامه مشاهده خواهید کرد.

پست جدید سردار آزمون  در صفحه اینستاگرامش | پست سردار آزمون در صفحه اینستاگرامش کولاک کرد

به گزارش شمانیوز:سردار آزمون در تاریخ یازدهم دی ماه 1373 در گنبد کاووس استان گلستان متولد شده است. سردار آزمون  به قدری به فوتبال علاقه داشت که از 9 سالگی پا به توپ شد و توانست در نوجوانی وقتی 17 سال بیشتر نداشت از تیم سپاهان به روبین کازان روسیه لژیونر شود. تحصیلات دانشگاهی سردار آزمون در رشته مدیریت ورزشی دانشگاه روسیه ناتمام ماند چراکه او از دانشجویان انصرافی است. این فوتبالیست کشورمان متاهل است.

Screenshot_۲۰۲۴۰۳۱۷_۰۹۱۲۳۸_Instagram

 

زندگی شخصی سردار آزمون

سردار آزمون در پست مهاجم در فوتبال به زمین می رفت. او گرانقیمت ترین بازیکن ایران در بوندس لیگاست. سردار آزمون اهل غذا درست کردن نیست و فقط در حد درست کردن تخم مرغ که گرسنه نماند می تواند آشپزی کند. سردار آزمون وقتی 25 ساله بود از نامزدی اش با آناهیتا کریمی خبر داد. سردار آزمون همچون پدرش ورزش را با والیبال شروع کرد و در این رشته ورزشی موفق هم بود. او حتی به تیم ملی والیبال زیر 15 سال ایران هم دعوت شد اما بعدها فوتبال را به عنوان ورزش حرفه ای خود ادامه داد.

خانواده و مذهب

سردار آزمون در یک خانواده ترکمن و سنی بزرگ شده است. سردار آزمون یک خواهر به نام سولماز دارد. پدر سردار آزمون به نام خلیل آزمون هم در ورزش سر و دست دارد. او از بازیکنان ملی پوش و مربیان سرشناس والیبال گلستان است. مادر سردار آزمون خانه دار است. او فرزند دوم خانواده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied