شمانیوز
شما نیوز

محمد حسین میثاقی

ببینید | عینک دسته دوم! هدیه عجیب محمد حسین میثاقی به اسطوره فوتبال هلند در آنتن زنده | محمد حسین میثاقی یک تنه آبرو برد

در برنامه شب گذشته شبکه سه سیما محمدحسین میثاقی اعلام کرد که یکی از نمادهای داویدز در طول بازی، یک عینک بود که برای چشمانش جذابیت داشت و با آن شهرت یافته بود. به همین دلیل، ما هم تصمیم گرفتیم یک عینک ریبون را به عنوان هدیه‌ای برای داویدز در نظر بگیریم.

ببینید | عینک دسته دوم! هدیه عجیب محمد حسین میثاقی به اسطوره فوتبال هلند در آنتن زنده | محمد حسین میثاقی یک تنه آبرو برد

به گزارش شمانیوز، محمد حسین میثاقی در تاریخ 14 مهر ماه ،سال 1365 در شهر تهران به دنیا آمد.  محمد حسین میثاقی از مجریان پر سر و صدای صداوسیما دارد. محمد حسین میثاقی مدتی با عادل فعالیت کرد که با ممنوع الفعالیت عادل جا برای او باز شد. فعالیت محمد حسین میثاقی در برنامه 90 بود.  در برنامه شب گذشته شبکه سه سیما محمدحسین میثاقی اعلام کرد که یکی از نمادهای داویدز در طول بازی، یک عینک بود که برای چشمانش جذابیت داشت و با آن شهرت یافته بود. به همین دلیل، ما هم تصمیم گرفتیم یک عینک ریبون را به عنوان هدیه‌ای برای داویدز در نظر بگیریم.

ببینید | عینک دسته دوم! هدیه عجیب محمد حسین میثاقی به اسطوره فوتبال هلند در آنتن زنده 

پس از اینکه میثاقی عینک را به داویدز هدیه داد اسطوره هلندی با دیدن این عینک گفت: فکر کنم این عینک قبلا چند بار استفاده شده و واقعا حق من این بود که جنس دست دوم هدیه بگیرم. نگاه کنید دماغگیرهایش همه کج و کوله است.

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied