شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | نقل و انتقالات پرسپولیس | اوسمار ویرا

برنامه پرسپولیس برای نقل و انتقالات | درویش پر قدرت وارد می شود

باشگاه پرسپولیس با حدود ۱۲ نفر از بازیکنان خود باید تمدید کند.

برنامه پرسپولیس برای نقل و انتقالات | درویش پر قدرت وارد می شود

به گزارش شمانیوز، باشگاه پرسپولیس قصد دارد در هفته‌های آینده سراغ تمدید قرارداد با حدود ۱۲ نفر از بازیکنان پرسپولیس برود. قرارداد تقریبا ۶۰ درصد از بازیکنان اصلی پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد ولی رضا درویش و همکارانش نمی‌خواهند همه چیز را به پایان فصل واگذار کنند و قصد دارند با اکثر این بازیکنان در پرسپولیس برای فصل آینده تمدید کنند.

به احتمال فراوان قرارداد بازیکنانی چون وحید امیری که سن و سالی از آن‌ها گذشته یک ساله تمدید خواهد شد و قرارداد بازیکنان جوان‌تر ۲ و یا حتی ۳ ساله تمدید می‌شود تا با خیال راحت برای پرسپولیس بازی کنند.

طی روزهای گذشته شایعاتی در فضای مجازی مطرح شده بود که شاید قرارداد بعضی از این بازیکنان بنا به دلایل مختلف تمدید نشود اما یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس با تکذیب این مسئله به همکار ما گفت: همه قراردادها سر موقع تمدید می‌شوند و ما منتظر کسب مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستیم تا بعد از آن کم‌کم با حضور بازیکنان در ساختمان باشگاه قرارداد آن‌ها را تمدید کنیم.

گفتنی است قرارداد اوسمار ویرا هم در پایان فصل تمدید می‌شود و اگر او بتواند با پرسپولیس نتایج خوبی کسب کند و جام بگیرد، قطعا فصل آینده هم در این تیم ماندنی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied