شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

عاشقانه های هادی چوپان برای همسرش | قهرمان زندگی هادی چوپان را ببینید

به تازگی هادی چوپان پستی در اینستاگرام خودش قرار داده است که در این پست از همسرش بابت تمام تلاش هایی که انجام داده است تشکر کرده است.

عاشقانه های هادی چوپان برای همسرش | قهرمان زندگی هادی چوپان را ببینید

به گزارش شمانیوز، هادی چوپان  بدنساز حرفه ای و ورزشکار پرآوازه‌ کشورمان است که در 4 مهر 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان استان فارس متولد شد. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی اش دارد. هادی چوپان در پستی از همسر خودش تشکر کرده است و تمام موفقیت‌ها را مدیون همسرش خوانده است.

 هادی چوپان

شغل هادی چوپان قبل از شروع فعالیت حرفه ای خود در دنیای بدنسازی گچکار و بنا بوده است. هادی متاهل است و صاحب سه فرزند (1 دختر و 2 پسر) به نام های حافظ، نادیا و سورنا می باشد. همسر هادی چوپان اصالتا اهل سپیدان استان فارس است و هرگز نامی از او در اینترنت منتشر نشده است و اطلاعاتی در دسترس نیست.

 هادی چوپان

داستان شروع و اوج گیری هادی چوپان 

هادی چوپان از کودکی به ورزش علاقه داشت و در سال 1379 با 47 کلیو وزن تمرینات بدنسازی را آغاز کرد. استعداد و پشتکار هادی باعث شد که به سرعت پیشرفت کند و به عضویت تیم ملی بدنسازی ایران درآید. او در این مدت در چندین دوره مسابقات داخلی و بین‌ المللی شرکت کرد و عناوین متعددی را به نام خود ثبت نمود.

هادی چوپان سه سال پس از شروع فعالیت حرفه‌ ای در رشته پرورش اندام در سال 1384 قهرمان بزرگسالان استان فارس و سوم کشور شد، سپس از سال 1390 تا 1395 به عضویت ثابت تیم ملی بدنسازی ایران درآمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    با سلام و عرض ادب
    هادی جان افتخار ایران و ایرانی هستی