شمانیوز
شما نیوز

استقلال

کتک‌کاری ستاره اسبق پرسپولیس کولاک کرد

۱۵ سال قبل در چنین روزی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ خودش را در ورزشگاه آزادی پذیرا شد.

کتک‌کاری ستاره اسبق پرسپولیس کولاک کرد

به گزارش شمانیوز؛ هشتم فروردین سال ۱۳۸۸ در فوتبال ایران می‌توانست به روزی تاریخی تبدیل شود اما اتفاقا به یک تلخ‌کامی بزرگ مبدل شد و ما شکستی را پذیرا شدیم که هنوز ز خاطره‌ها محو نشده است.

۱۵ سال قبل در هشتمین روز از سال جدید، تیم ملی کشورمان با هدایت علی دایی و در حالی که ستارگان بزرگی از خانواده استقلال و پرسپولیس مانند مهدی مهدوی‌کیا، جواد نکونام، سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، وحید هاشمیان، خسرو حیدری و حسین کعبی را همراه خود داشت، در ورزشگاه آزادی به مصاف عربستان رفت.

پیش از شروع بازی با توجه به شرایط کاملا متزلزل عربستانی‌ها تصور می‌کردیم تیم ملی با یک پیروزی ارزشمند گام موثری در راه رسیدن به ام جهانی ۲۰۱۰ برمی‌دارد و پرونده صعودسعودی‌ها در تهران بسته می‌شود اما برخلاف انتظار، همه چیز مثل آوار بر سر خودمان خراب شد. اگرچه با گل مسعود شجاعی پیش افتادیم اما پذیرفتن دو گل متوالی در ورزشگاه آزادی و با وجود حمایت نزدیک به ۱۰۰هزار تماشاگر موجب شد شکست خانگی و بسیار تلخی برابر عربستان با نتیجه ۲ بر یک داشته باشیم که تا امروز اولین و آخرین پیروزی آن‌ها در خاک ما محسوب می‌شود.

یکی از اتفاقات مهم این مسابقه، حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت در ورزشگاه آزادی بود که اتفاقا حاشیه‌هایی هم در پی داشت و موجب بروز شایعاتی شد که....

همچنین پس از پایان بازی هنگامی که ملی‌پوشان قصد خروج از ورزشگاه آزادی را داشتند میان حسین کعبی یکی از ملی‌پوشان کشورمان با تعدادی از هواداران که با الفاظ نامناسبی از او و سایر بازیکنان انتقاد کرده بودند، درگیری پیش آمد و این اتفاق از چشم دوربین‌ها دور نماند. این شکست سرمنشا اتفاقات عجیب و غریبی در فروردین سال ۸۸ برای تیم ملی فوتبال ایران شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied