شمانیوز
شما نیوز

علی پروین

علی پروین به علی دایی گفت؛ تو محبوب نیستی | ماجرای مصاحبه جنجالی علی پروین

علی پروین 20 سال قبل در مصاحبه ای جنجالی گفته بود آقای دایی!تو مشهوری اما محبوب نیستی. این مصاحبه بعد از مدت ها جنجال زیادی را در فضای مجازی به راه انداخته است.

علی پروین به علی دایی گفت؛ تو محبوب نیستی  | ماجرای مصاحبه جنجالی علی پروین

به گزارش شمانیوز؛ ۲۰ سال پیش علی پروین در مصاحبه‌ای جنجالی علیه علی دایی موضع گرفت و گفت آقای دایی تو مشهور هستی اما محبوب نیستی.پروین آن زمان در اوج محبوبیت بود و هواداران زیادی داشت هرچند که الان هم بسیار محبوب است و نمی‌توان این قضیه را به راحتی کتمان کرد. با این حال آمار نظرسنجی خبر ورزشی نتایج جالبی داشته و نشان می‌دهد که به هر دلیلی علی دایی محبوب‌ترین چهره فوتبال ایران در تمام سال‌های گذشته است.
دایی در حالی نزدیک به ۵۰ درصد آرا را در نظرسنجی خبر ورزشی به خود اختصاص داده که رقبای مطرحی چون علی پروین،زنده یاد ناصر حجازی،احمدرضا عابدزاده و فرهاد مجیدی را داشته و شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که بتوانند نزدیک به نیمی از آرا را به خود اختصاص بدهد.
البته همان‌طور که می‌دانید چند سال بعد از آن مصاحبه معروف علی پروین،کم کم روابط او با علی دایی خوب شد و این روزها هم آن‌ها هیچ مشکل خاصی با یکدیگر ندارند اما در سال ۱۳۸۳ مصاحبه طوفانی علی پروین علیه علی دایی حسابی سر و صدا کرد و حالا باید پذیرفت که نسبت به آن زمان فضای جامعه و البته فضای فوتبال کشور تغییرات زیادی کرده است.
علی دایی در حالی نظرسنجی خبر ورزشی را به نفع خود تمام می‌کند که چند سالی هست مربیگری نمی‌کند و فعالیت ورزشی خاصی هم ندارد.او بیشتر درگیر فعالیت‌های تجاری است و تمایل چندانی هم به مصاحبه در مورد اتفاقات فوتبالی نشان نمی‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied