شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند | پرسپولیس | بازی پرسپولیس و گل گهر

خبری مهم درباره علیرضا بیرانوند | مصدومیت ستاره پرسپولیس جدی است؟

علیرضا بیرانوند غایب بزرگ دیدار پرسپولیس و گل کهر می شود.

خبری مهم درباره علیرضا بیرانوند | مصدومیت ستاره پرسپولیس جدی است؟

به گزارش شمانیوز؛  کادر پزشکی تیم ملی مصدومیت علیرضا بیرانوند را زیر نظر دارد و معتقد است اگر سلامتی علیرضا بیرانوند تهدید می شود، علیرضا بیرانوند نباید در بازی با گل گهر به میدان برود.

مرد شماره یک تیم ملی از ناحیه مچ دست مصدوم شده است و همین موضوع حضور او را در بازی مهم با گل گهر به هاله ای از ابهام فرو برده است.

این بازی یکی از بازی های مهم پرسپولیس در مسیر قهرمانی لیگ برتر است و بدون شک کادر فنی تیم پرسپولیس علاقه دارد، از این دروازه بان در این بازی بهره ببرد.

کادر پزشکی تیم ملی به توصیه کادر فنی تیم ملی با کادر پزشکی تیم پرسپولیس تماس گرفته و خواستار این شده علیرضا بیرانوند در صورتی در بازی مورد اشاره به میدان برود که خطری او را تهدید نکند. چون در غیر اینصورت مصدومیت او تهدید می شود و این هم به ضرر پرسپولیس است و تیم ملی.

در گذشته بازگشت زودهنگام وحید امیری به ترکیب تیم پرسپولیس موجب تشدید مصدومیت این بازیکن شد و هم تیم پرسپولیس این بازیکن را از دست داد و هم تیم ملی.

حالا هم کادر فنی تیم ملی معقتد است، تیم پرسپولیس نباید ریسک کند و دستور به بازگشت زودهنگام علی بیرو به میدان دهد و این موجب تشدید مصدومیت این بازیکن و غیبت او در هفته های پایانی لیگ برتر می شود.

خبرهای رسیده حاکی از آن است در صورتی که کادر پزشکی تیم پرسپولیس حضور این بازیکن درترکیب تیم پرسپولیس در بازی با گل گهر را خطرناک بداند، مربی برزیلی همانند دیدار با ذوب آهن یک بار دیگر از رفیعی در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied