شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند

جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد | چه زود بیرانوند کنار رفت

با تأیید مصدومیت بیرانوند، بدون توجه به جزئیات آسیب‌دیدگی او، اهمیت آنچه برای پرسپولیس، کادر فنی و هوادارانش در حال حاضر اهمیت دارد، این است که چگونه گلر اصلی و ملی‌پوششان که به نظر می‌رسد تا زمانی طولانی از میدان دور خواهد بود، و در چند بازی نمی‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس مشخص شد |   چه زود بیرانوند کنار رفت

به گزارش شمانیوز؛ علیرضا بیرانوند در مرحله حساس‌ترین فصل و در شرایطی که پرسپولیس قصد دارد در رقابت‌های قهرمانی ادامه دهد و اختلاف امتیازی با رقیب دیرینه را کاهش دهد، علیرضا بیرانوند مصدوم شده است. در این شرایط، سؤال این است که پرسپولیس بدون حضور علیرضا بیرانوند چه‌کار خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند

پرسپولیس نه در آغاز فصل و نه در بازار انتقالات زمستانی تلاشی برای جذب دروازه‌بان جدید نکرد و با شانسی که در یک بازی از نیمه دوم فصل به امیررضا رفیعی داده شد، نگرانی‌ها از جایگزینی برای بیرانوند زیاد شد. اما سؤال اساسی این است که آیا رفیعی که تازه‌وارد است، می‌تواند در مرحله حساس فصل و در بازی‌های تصمیم‌گیری مانند بازی با گل‌گهر، ملوان و سپاهان به‌اندازه کافی دروازه‌بانی کند تا تیمش از نظر او آسیبی نبیند و غیبت بیرانوند را حس نکند؟

لازم به ذکر است که در تنها بازی که رفیعی به میدان رفت، در فولادشهر و در برابر ذوب‌آهن، با اخراج و پنالتی بازیکن حریف، به‌خوبی عمل کرد و فشاری روی دروازه او نیفتاد. او با اعتمادبه‌نفس خود، نمره‌ای قابل‌قبول گرفت.

باتوجه‌به شرایط فعلی، بهترین فرصت برای رفیعی فرارسیده است تا در چالش‌های حیات ورزشی خود و در بازی‌های حساس خود، عملکرد خوبی ارائه دهد و حداقل برای جایگاه دوم در فصل آینده خود تلاش کند. اما این ریسک از اعتماد به این دروازه‌بان که بدون جایگزینی قابل‌قبول نیست، ممکن است خسارت‌هایی را برای پرسپولیس به همراه داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied