شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند

جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس هم لو رفت

علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت از ناحیه دست چند بازی از تیم پرسپولیس در مهم‌ترین دوره فصل را از دست داده است.

جانشین علیرضا بیرانوند در پرسپولیس هم لو رفت

به گزارش شمانیوز؛ خبری شوکه کننده از اردوی تیم پرسپولیس در یکی دو روز اخیر به گوش رسید. اینکه مصدومیت علی بیرو جدی است و دست کم ۴ تا ۶ هفته زمان می‌برد که بار دیگر به شرایط بازی برگردد. البته پزشکان تیم درتلاش هستند که این دوره را کوتاه تر کنند.

همان طور که در جریان قرار گرفته‌اید این مصدومیت موجب ایجاد تنش میان کادر پزشکی تیم پرسپولیس و تیم ملی شده است و پرسپولیسی‌ها بر این عقیده اند اگر کادر پزشکی تیم ملی متوجه مصدومیت علی بیرو می‌شدند و اقدامات درمانی را به روی این بازیکن آغاز می‌کردند، این دروازه‌بان زمان کمتری برای رسیدن به بهبودی کامل نیاز داشت.

به جای علی بیرو در بازی پیش رو همان دروازه‌بانی بازی خواهد کرد که در مصاف با ذوب آهن بازی کرد و جالب اینجاست در آن مسابقه پرسپولیس برنده شد و رفیعی نمایش خوبی داشت.

جالب است بدانید رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس ملی پوش بوده است. او دردوره مربیگری سیروس پورموسوی در تیم ملی جوانان یکی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان بود و پیراهن شماره ی ۲۲ را برتن می‌کرد. او البته در تیم ملی جوانانی که در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها حاضر شد، دروازه‌بان ذخیره بود، چون امیر حسین نیک پور به میدان می‌رفت. رفیعی بعدا دروازه‌بان تیم نساجی شد و از نساجی به پرسپولیس آمد.

او نتوانست با وجود صعود تیم ملی جوانان به دور نهایی جام ملت‌ها حضور این مسابقات و صعود به جام جهانی را تجربه کند به این خاطر که کرونا موجب لغو جام ملت‌ها و جام جهانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied