شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

(ویدئو)ماشین جدید هادی چوپان | هادی چوپان بلاخره از پژو پارس دل کند

هادی چوپان به تازگی از خودرویی که سوار می‌شود رونمایی کرده است .

(ویدئو)ماشین جدید هادی چوپان | هادی چوپان بلاخره از پژو پارس دل کند

به گزارش شمانیوز، هادی چوپان یک خودرو پژو پارس داشت که اکنون ماشین جدیدی گرفته است و فیلم این ماشین جدید را در ادامه مشاهده می کنید. هادی چوپان عضو باسابقه تیم ملی ایران است و افتخارآفرینی های ملی چشمگیری را در کارنامه ورزشی‌اش دارد. در سال‌های طلایی ورزش بدن‌سازی اسطوره‌های این ورزش، ‌بدنسازی را نوعی هنر می‌دانستند.

هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را شروع کرده است و در سال های گذشته موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی هم چنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت میکند.

 هادی چوپان

ازدواج هادی چوپان

او چند سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های محمد حافظ و نادیا میباشد .هادی چوپان 18 سال مستمر در رشته ی بدنسازی فعالیت داشته است. وی در این سالها با شکست ها و پیروزی های بسیاری رو به رو شده؛ ولی همیشه به یک اصل در زندگی اش اعتقاد داشته است:« هرگز دست از تلاش برندار!» هادی پر تلاش پس از گذشت سه سال از شروع فعالیت حرفه ای خویش به مقام سوم کشور و همچنین قهرمانی استان فارس دست پیدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied