شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس| علیرضا بیرانوند

پرسپولیس غرامت بیرانوند را از فدراسیون فوتبال می‌گیرد؟| تکلیف پورعلی گنجی معلوم می‌شود

چالش جدیدی میان پرسپولیس و فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده است.

پرسپولیس غرامت بیرانوند را از فدراسیون فوتبال می‌گیرد؟| تکلیف پورعلی گنجی معلوم می‌شود

به گزارش شمانیوز، مهم‌ترین اتفاق روزهای اخیر در پرسپولیس مصدومیت علیرضا بیرانوند گلر شماره یک سرخ پوشان بود. مصدومیتی که یک چالش را بین فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد. فدراسیون و تیم پزشکی تیم ملی می‌گوید علیرضا در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده ولی باشگاه پرسپولیس معتقد است این مصدومیت در اردوی تیم ملی و در فیفادی اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرورزشی، بر اساس قانون فیفا بازیکنانی که در بازی‌های رسمی ملی و سا فیفادی مصدوم شوند، می‌توانند از فیفا درخواست غرامت کنند. البته مصدومیت باید طولانی مدت باشد. فیفا تا ۲۸ روز اول غرامتی پرداخت نمی‌کند ولی از روز بیست و نهم مصدومیت آن بازیکن بر اساس مبلغ قرارداد تا سقف هفت میلیون و پانصد هزار دلار به باشگاهی که آن بازیکن در آن بازی می‌کند، پول پرداخت خواهد کرد.

در ماجرای مصدومیت پورعلی‌گنجی باشگاه پرسپولیس می‌تواند از فیفا غرامت بگیرد ولی مشخص نیست این باشگاه به موقع درخواست کرده باشد. در ماجرای بیرانوند اما قضیه کمی فرق می‌کند. نکته اول اینکه باشگاه پرسپولیس باید ثابت کند این مصدومیت در فیفادی و اردوی تیم ملی افتاده که با توجه به شرایط فعلی کادرپزشکی تیم ملی این موضوع را قبول نمی‌کند و به همین دلیل باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی برای ثابت کردن این موضوع خواهد داشت.

موضوع دوم مربوط به مدت زمان دوری بیرانوند از فوتبال است که با توجه به اخبار رسیده خیلی طولانی نخواهد بود و بعید است بیشتر از یک ماه طول بکشد. از همین رو در ماجرای بیرانوند برخلاف مصدومیت پورعلی‌گنجی، باشگاه پرسپولیس شانس بسیار کمی برای گرفتن غرامت از فیفا خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied