شمانیوز
شما نیوز

کریستیانو رونالدو

کنایه‌ الهلال به رفتار کریستیانو رونالدو با آهنگ جان سینا | اخراج کرستیانو رونالدو از عربستان! + فیلم

محمد الشیخ، سابقه‌دار و سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان، به شدت انتقادات خود را به کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، ابراز کرد.

کنایه‌ الهلال به رفتار کریستیانو رونالدو با آهنگ جان سینا | اخراج کرستیانو رونالدو از عربستان! + فیلم

به گزارش شمانیوز، کریستیانو رونالدو در صفحه رسمی تیک‌تاک باشگاه سوژه شد. کنایه‌ الهلال به رفتار  کریستیانو رونالدو با آهنگ جان سینا در کشتی‌کج وایرال شد. کریستیانو رونالدو مدتی است که با جورجینا نامزد کرده و از وی دو دختر دارد. کریستیانو رونالدو بیشترین فالور در اینستاگرام در جهان است. کریستیانو رونالدو با جورجینا نامزد کرده و در عربستان سکونت دارد. محمد الشیخ، سابقه‌دار و سخنگوی فدراسیون فوتبال عربستان، به شدت انتقادات خود را به کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، ابراز کرد.

کنایه‌ الهلال به رفتار کریستیانو رونالدو با آهنگ جان سینا

رونالدو در آخرین دقایق بازی النصر و الهلال به علت حرکت خشن علیه علی البلیهی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و از زمین اخراج شد. الشیخ  در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در پیامی نوشت:"  تاسف بار است که سطح حقارت تا این حد پایین آمده و به این شرایط تاسف بار رسیده است. این استاندارد تاسف باری و این شرایط ناخوشایند به سود ستارگان نیست. اتفاقی که رخ داد این بود که رونالدو به هواداران النصر که برخی از آنها از عربستان به ابوظبی سفر کرده بودند، احترام نگذاشت و انرژی کافی را برای کسب سوپرجام بروز نداد آن هم در حالی که تیمش در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا نیز موفق نبود. باید در مورد ماندن رونالدو در النصر در فصل آینده تجدید نظر شود." 

جهت مشاهده کلیپ های بیشتر صفحه پربازدید های اینستاگرام را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied