شمانیوز
شما نیوز

هادی چوپان

همسر هادی چوپان چقدر شکسته و پیر شده! | دوری و استرس هادی‌چوپان این زن رو از پا انداخت

به تازگی عکسی از خانواده هادی‌چوپان منتشر شده است که تغییر قیافه همسر او مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

همسر هادی چوپان چقدر شکسته و پیر شده! | دوری و استرس هادی‌چوپان این زن رو از پا انداخت

 به گزارش شمانیوز: عکسی از  هادی چوپان  و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است. که شکسته شدن همسر  هادی چوپان  مورد توجه بسیاری از مخلطبان قرار گرفته است. هادی چوپان بدن ساز حرفه ای ایرانی است. که قهرمانی های زیادی را دارد. هادی چوپان سال 2022قهرمان مسترالمپیا شد. هادی چوپان  در بخش اوپن مسابقات آرنولدکلاسیک انگلیس، قهرمان شد.در ادامه عکس جدید خانواده هادی چوپان را ببینید: 

هادی چوپان

هادی چوپان( زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس) بدن ساز حرفه ای اهل ایران است. وی از سال ۱۳۷۹ کار پرورش اندام را آغاز نموده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن سازی ایران بوده است. چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن سازی و تناسب اندام شرکت نموده و عناوین ملی و بین المللیِ مختلفی را اکتساب نموده است .

هادی چوپان

هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را شروع کرده است و در سال های گذشته موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی هم چنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت میکند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied