شمانیوز
شما نیوز

گزینه محبوب نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس

گزینه محبوب نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس

یکی از بازیکنانی که انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد حسین گودرزی است؛ مدافع چپ پای تکنیکی شمس آذر است.

به گزارش شمانیوز؛ شمس آذر که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر غافلگیری بزرگی برای دیگر تیم‌ها شکل داده و اکنون نیز با در نظر گرفتن کسر سه امتیاز نیز توانسته جایگاه ششم جدول را از آن خود کرده و کارشناسان را تحت تاثیر عملکرد خود قرار دارد، طی دو هفته باقی‌مانده باید برابر دو رقیب سرسخت و مدعی قرار گیرد. آنها فردا در خانه مقابل پرسپولیس حاضر خواهند شد و در هفته پایانی نیز در اصفهان برابر سپاهان صف‌آرایی خواهند کرد.

با توجه به کورس پرسپولیس و استقلال در صدر جدول، این بازی از اهمیت بالایی برای آنها برخوردار است. شمس آذر اما طی فصل اخیر نشان داده که مقابل تمامی رقبا تنها با انگیزه کسب نتیجه حاضر می‌شود و از این حیث تیمی قابل احترام نشان داده است.

هواداران استقلال نیز امیدوارند این تیم با توجه به کیفیتی که دارد بتواند در خانه سد راه پرسپولیس شود و شرایط آنها را برای بازگشت به صدر محقق سازد. یکی از بازیکنانی که انگیزه زیادی برابر پرسپولیس دارد حسین گودرزی است؛ مدافع چپ پای تکنیکی شمس آذر که در این فصل نمایش درخشانی در ترکیب این تیم از خود به جا گذاشته و بعد از درخشش در تیم المپیک، حتی شانس دعوت به اردوی تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی را نیز به دست آورده است.

گودرزی در نیم فصل و پنجره زمستانی نیز به شدت موردتوجه استقلال و جواد نکونام قرار داشت و مراحل مذاکرات بین دو طرف پیش رفت اما در نهایت به نتیجه نرسید. این بازیکن جوان اما هرگز نتوانسته تمایل قلبی خود به استقلال را پنهان کند و همین مسئله در بازی برگشت شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال و ادای احترام خاصی که به تشویق هواداران آبی داشت، برایش دردسرساز نیز شد.

با این حال اکنون گودرزی امیدوار است ضمن تداوم درخشش در ترکیب شمس آذر، مقابل پرسپولیس نیز نمایش موفقی به جا گذاشته تا شرایط برای صدرنشینی دوباره تیم محبوبش را نیز شکل دهد و باید دید مقابل شاگردان اوسمار چه نمایشی خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی