شمانیوز
شما نیوز

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس لو رفت!+‌عکس

با توجه به بالا بودن سن جلال حسینی، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در نقل‌وانتقالات تابستانی یک بازیکن جدید را در خط دفاعی به خدمت بگیرد تا در فصل آینده با مشکل کمبود بازیکن در این پست روبرو نشود. از همین‌رو سرمربی کروات از مسئولان پرسپولیس درخواست کرد تا زمینه‌های بازگشت محمدرضا خانزاده را فراهم آورند.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس لو رفت!+‌عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: با توجه به بالا بودن سن جلال حسینی، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در نقل‌وانتقالات تابستانی یک بازیکن جدید را در خط دفاعی به خدمت بگیرد تا در فصل آینده با مشکل کمبود بازیکن در این پست روبرو نشود. از همین‌رو سرمربی کروات از مسئولان پرسپولیس درخواست کرد تا زمینه‌های بازگشت محمدرضا خانزاده را فراهم آورند.

 

 

مدافع ملی‌پوش فوتبال ایران در پایان فصل از جمع بازیکنان الاهلی جدا شد و اکنون در حال بررسی پیشنهادات خود است. خانزاده در فصل گذشته در بسیاری از دیدارهای الاهلی حضور داشت و به پختگی کامل برای حضور در ترکیب سرخ‌پوشان تهرانی رسیده است. از طرف دیگر برانکو هم به بازگشت بازیکنان جداشدۀ پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است و یکی از این بازیکنان خانزاده است که احتمال می‌رود او را فصل آینده با لباس سرخ ببینیم.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied