شمانیوز
شما نیوز

علت نخواستن کمیته فنی در زمان شفر در استقلال فاش شد

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: فرهاد آینده سرمربیگری استقلال است و باید با نشستن کنار دست یک مربی خارجی بر تجربیاتش بیفزاید.

علت نخواستن کمیته فنی در زمان شفر در استقلال فاش شد
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی، مهدی فنونی زاده از روز‌هایی که استقلال یکی پس از دیگری از دست می‌دهد ابراز نگرانی کرد و معتقد بود مبادا روزی برسد که افسوس این شرایط را بخوریم. 

* استقلال هنوز سرمربی اش را نشناخته است. فکر می‌کنید وضعیت به چه ترتیب پیش برود؟
باشگاه که اعلام کرده با استراماچونی بسته است! من از ریز مسائل خبر ندارم ولی این را می‌دانم که وقت زیادی برای تیم بستن باقی نمانده است. چرا زودتر تکلیف را روشن نمی‌کنند را نمی‌دانم. 

* شنیده اید که یکی از اعضای کادر فنی گفته پسر شفر برای تیم بازیکن می‌آورده؟
شنیدم! این اتفاق خوبی نیست و جای تأسف دارد که دست یک مربی تا این اندازه باز گذاشته می‌شود. فکر می‌کنم بودن کمیته فنی در این قبیل مواقع نمود پیدا می‌کند. وقتی اعضای کمیته فنی گفتند شفر دوست نداشت کمیته فنی به کارهایش نظارت داشته باشد برای همین اتفاقات بوده است. او می‌دانسته وقتی اسامی بازیکنان مورد نظرش را به کمیته فنی بدهد با آن‌ها مخالفت می‌شود نمی‌خواست کسی در کارش دخالت کند. 

* چرا باشگاه ورود نکرد؟
فکر می‌کنم ورود کرد ولی دیر بود. از روزی که استقلال راهی ترکیه شد اختلافات بین شفر و باشگاه زیاد شد. او دیگر نمی‌توانست برای تیم بازیکن بیاورد و احتمالاً از این بابت دلخور بود که هر روز علیه باشگاه موضع‌گیری می‌کرد. 

* الان باید چه کرد؟ فرهاد مجیدی می‌تواند تیم ببندد؟
چرا نتواند؟ فرهاد همه بازیکنان لیگ را می‌شناسد و از طرفی می‌داند در استقلال کدام پست‌ها نیاز به تقویت دارند. رابطه اش هم که با بازیکنان خوب است و می‌تواند با هر کس خواست حرف بزند تا قرارداد‌ها تمدید شود یا بازیکنان جدید به تیم بیایند. 

* خودش هم می‌تواند تیم را هدایت کند؟
بعید می‌دانم. او هنوز در این سطح کار نکرده است. چند بازی نمی‌تواند ملاک خوبی برای ارزیابی فرهاد باشد. قطعاً او تجربیات زیادی از بودن کنار دست مربیان مختلف داشته ولی نه در مقام سرمربی یا کمک مربی بلکه فقط بازیکنشان بوده است. بازی کردن درون میدان با ایستادن لب خط، زمین تا آسمان تفاوت دارد. ولی با توجه به اینکه فرهاد بازیکنی با سابقه فوتبال در کشور‌های مختلف است می‌تواند زودتر از سایرین از تجربیاتش استفاده کند. 

* پس با کمک بودنش موافقید؟
بله! فرهاد آینده سرمربیگری استقلال است و باید با نشستن کنار دست یک مربی خارجی بر تجربیاتش بیفزاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied