شمانیوز
شما نیوز

اعتراف عجیب ستاره سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس

هافبک مجارستانی سپاهان گفت: پرسپولیس بهتر از ما بود و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد با این حال اگر پنالتی ما گل شده بود الان سپاهان در فینال بود. به نظرم اخراج‌ها روند بازی را به هم ریخت.

اعتراف عجیب ستاره سپاهان در مورد بازی با پرسپولیس
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ؛ ولادیمیر کومان، هافبک مجارستانی باشگاه سپاهان در ۳ بازی آخر لیگ به دلیل مصدومیت غایب بود. وقتی خبر رسید به نیمه‌نهایی جام حذفی می‌رسد هواداران سپاهان خوشحال شدند، اما در جریان بازی اتفاقی دیگر افتاد. در شروع نیمه دوم کومان به زمین آمد و بیست و چند دقیقه بعد دوباره بیرون رفت... 

* نیمه دوم به زمین آمدید، اما مجدداً تعویض شدید... 
بله مصدوم بودم و هنوز مشکلم کاملاً رفع نشده بود، اما به خاطر شرایط بازی، مربی از من خواست به زمین بروم و با وجود درد بازی کنم. حدود ۲۰ دقیقه بازی کردم، اما درد زیادی داشتم و نتوانستم ادامه دهم به همین خاطر از کادر فنی خواستم مجدداً تعویضم کنند. 

* پنالتی‌زن‌های تیم شما چه کسانی هستند؟
پنالتی‌زن اول تیم ما کی‌روش است و بعد از او ایرانپوریان پنالتی‌های تیم را می‌زند، اما هر دوی آن‌ها اخراج شده بودند و در این شرایط باید یک نفر پنالتی را می‌زد که کیانی این مسئولیت را قبول کرد و متأسفانه توپ را بیرون زد. فوتبال همین است و ما هم ربات نیستم و گاهی اوقات اشتباه می‌کنیم. 

* امیر قلعه‌نویی بعد از بازی ادعا کرد نتایج باشگاه پرسپولیس مهندسی شده است، در این مورد چه نظری دارید؟‌
نمی‌توانم راجع به این موضوع نظر بدهم و در این مورد صحبتی ندارم. 

* خیلی‌ها معتقد بودند پرسپولیس شایسته پیروزی در این بازی بود... 
اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم پرسپولیس بهتر از ما بود و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کرد با این حال اگر پنالتی ما گل شده بود الان سپاهان در فینال بود. به نظرم اخراج‌ها روند بازی را به هم ریخت. 

* چرا جو ورزشگاه این‌قدر متشنج بود و هواداران با هم درگیر شدند؟
من تازه یک سال است که در سپاهان بازی می‌کنم و نمی‌دانم روابط هواداران این دو باشگاه پیش از این چطور بوده، اما امسال اصلاً رابطه خوبی با هم نداشتند و در آزادی هم که بازی کردیم مشکلات زیادی به وجود آمد. 

* فصل بعد در سپاهان می‌مانی؟
هنوز مشخص نیست. فعلاً برای استراحت و سپری کردن تعطیلات به کشورم برمی‌گردم تا مدتی پیش خانواده‌ام باشم و مصدومیتم نیز به طور کامل برطرف شود. بعداً در مورد ماندن در سپاهان تصمیم می‌گیرم. در حال حاضر فقط به فکر دیدن خانواده‌ام هستم. 

* حضور در ایران چطور بود؟
خاطرات بسیار خوبی از حضور در ایران دارم. قبل از آمدن به کشور شما ذهنیت خوبی از ایران نداشتم و فکر می‌کردم روز‌های سختی را سپری کنم، اما این‌طور نبود و مردم اصفهان و طرفداران سپاهان برخورد خیلی خوبی با من داشتند و به این خاطر از آن‌ها متشکرم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied