شمانیوز
شما نیوز

ارتباط غیر اخلاقی فوتبالیست معروف با 134 خانم لو رفت! +‌جزییات و عکس

پس از اینکه اخیرا خبر بی اخلاقی نیمار جونیور در هتلی مجلل در شهر پاریس فرانسه نقل محافل شد، یک رسانه برزیلی در جدیدترین گزارش خود به بررسی روابط مختلف نیمار جونیور طی چند سال گذشته پرداخته است.

ارتباط غیر اخلاقی فوتبالیست معروف با 134 خانم لو رفت! +‌جزییات و عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: پس از اینکه اخیرا خبر بی اخلاقی نیمار جونیور در هتلی مجلل در شهر پاریس فرانسه نقل محافل شد، یک رسانه برزیلی در جدیدترین گزارش خود به بررسی روابط مختلف نیمار جونیور طی چند سال گذشته پرداخته است.

JamNewsImage18224499

این رسانه پرده از ۱۳۴ رابطه غیر اخلاقی نیمار با خانم‌های مختلف از سراسر جهان داده است! در حالی که نیمار خود را در شبکه‌های اجتماعی فردی متعهد به نامزد خود نشان می‌دهد، اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد.

یکی از چهره‌های معروف کشور برزیل در مورد نیمار گفته است: این حجم از بی اخلاقی واقعا شاهکار است! همه صفات بد و زننده یک جا در نیمار جمع شده است! آنچه خوبان ندارند تو یکجا داری!

یکی دیگر از این زنان به رسانه‌ها گفت: نیمار به زنان مشهور و مدل‌های تبلیغاتی علاقه ویژه‌ای نشان می‌دهد، همین اتفاق باعث می‌شود تا بیش از پیش بی اخلاقی هایش فاش شود.

نجفی+11

اما یکی از این دختران اهل آسیا بوده و نیمار را در یک میهمانی ملاقات کرده است، وی درباره شخصیت این بازیکن خاطر نشان کرد: نیمار وقتی به من پیشنهاد دوستی داد که در یک رابطه اخلاقی وفاداری اش را جار می‌زد، شرم آور است!

۱۳۴ خانم با عکس‌های مختلف و تقاضای عجیب و غریب نیمار از هر کدام چه در میهمانی‌های شبانه یا در شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا چشم رسانه‌ها به سوی وی دوخته شود.

JamNewsImage19410350

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied