شمانیوز
شما نیوز

برانکو خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برانکو با دریافت مطالبات‌اش در این تیم می‌ماند.

برانکو خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ایرج عرب پس از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع شب خوبی نبود و می ‌توانست بهتر از این باشد؛ بعضی اشتباهات موجب می‌شود تا اشتباهات بعدی اتفاق بیفتد؛ اگر هواداران داماش جایگاه مناسبی داشتند و برای آنها محل مناسبی تهیه می‌شد، این اتفاقات نمی‌افتاد.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسی مقصر این اتفاقات است، اظهار کرد: بالاخره برنامه‌ریزان و افرادی که مسابقه را به اینجا آوردند، مقصر هستند؛ پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و نباید ورزشگاهی با این ظرفیت میزبان فینال جام حذفی می‌شد؛ باید در استادیوم بهتر و مناسب‌تری بازی را برگزار می کردند؛ مکان و محل برگزاری را سازمان لیگ انتخاب کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه باید درباره شرایط برگزاری مسابقات یک فکر اساسی‌تری کنیم، ابراز کرد: هنوز هم شرایط اصفهان را فراموش نکردیم؛ امشب می‌توانست شادابی برای ما داشته باشد ولی متاسفانه خستگی بر تن هواداران ما که از ساعت ۱۳ به ورزشگاه آمدند و حدود ۱۲ ساعت در ورزشگاه و در دمای ۴۵ درجه روی صندلی‌ها نشستند، ماند.

عرب درباره دو قهرمانی پرسپولیس در یک فصل گفت: خدا را شکر این اتفاقات افتاد و همه این جام‌ها را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم؛ از کادر فنی و بازیکنان خوبمان تشکر می‌کنیم که این اتفاقات حاصل یک کار مدیریتی، فنی و اجرایی بود؛ در گذشته نیز آقای گرشاسبی تلاش زیادی کردند.

او درباره وضعیت قرارداد برانکو با پرسپولیس عنوان کرد: این بحث دیگر تکراری شده است! ؛ برانکو با پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد دارد؛ فقط ما یک مقدار بدهی به او داریم؛ یک مقداری را پرداخت کردیم ولی قرار است طی روزهای آینده بخش دیگری از قراردادشان پرداخت شود؛ جای نگرانی نیست؛ البته بنظر می‌رسد بعضی‌ها نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied