شمانیوز
شما نیوز

قوچان‌نژاد هم به تیم ملی اضافه شد +عکس

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان با جدیت بیشتری در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز  به نقل از فارس: سومین روز از دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸ امروز (سه‌شنبه) در زمین شماره دو آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

JamNewsImage17543640

در آغاز تمرین مارک ویلموتس به کمک وحید هاشمیان پنج دقیقه روی تخته فنی که کنار زمین قرار داده بود، کارهای تاکتیکی تمرین را برای بازیکنان شرح داد.

بازیکنان که در تمرین امروز با لباس‌های آبی تمرین می‌کردند به دو گروه تقسیم شدند که گروه دوم با کاورهای قرمز رنگ مجزا شدند تا تیم ملی در تمرین امروز سرخابی شود.

تمرین امروز با کار با توپ شروع شد که به مدت ۱۵ دقیقه بازیکنان به پاسکاری پرداختند و دروازه‌بان‌ها نیز به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کردند.

پس از ۲۰ دقیقه از شروع تمرین، تمرینات تاکتیکی آغاز شد که بازیکنان در پست‌های تاکتیکی خود حاضر شدند و کادر فنی نوع تمرین را برای آنها شرح داد. کار سخت هاشمیان و ویلموتس در این بخش بود که تمرینات جدیدی را شامل می‌شد که آنها برای انتقال داده‌های تاکتیکی چند بار نوع تمرین را به بازیکنان توضیح دادند. این بخش از تمرین پشت درهای بسته برگزار شد، چرا که رسانه‌ها پس از بیست دقیقه از محل تمرین خارج شدند.

پس از ۳۰ دقیقه از گذشت زمان تمرین رضا قوچان‌نژاد مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در محل تمرین حاضر شد تا با هم تیمی‌های سابقش دیدار کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied