شمانیوز
شما نیوز

رونالدو بهترین بازیکن جهان شد

نانی، ستاره سابق فوتبال پرتغال با حمایت از هموطن و همبازی سابقش کریستیانو رونالدو می‌گوید رونالدو همچنان بهترین فوتبالیست دنیا است.

رونالدو بهترین بازیکن جهان شد

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، نانی، ستاره سابق فوتبال پرتغال و ملی‌پوش سابق این کشور می‌گوید کریستیانو رونالدو با اینکه امسال با یوونتوس نتوانست مثل سالهای گذشته آنطور که باید و شاید در معرض توجه قرار گیرد ولی او همچنان بهترین فوتبالیست دنیا است.

 

 

رونالدو امسال در اولین فصل حضورش در سری آ، با پیراهن یوونتوس در لیگ ایتالیا به قهرمانی رسیده و در 43 بازی در رقابتهای مختلف 28 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. اما این آمار گلزنی برای رونالدو، ضعیف‌ترین آمار گلزنی از فصل 2008-2009 است، فصلی که رونالدو در آن برای منچستریونایتد موفق به زدن 26 گل شده بود.

 

اما نانی، ملی‌پوش سابق پرتغالی که این روزها در لیگ MLS آمریکا و در تیم اورلاندو سیتی بازی می‌کند می‌گوید در اینکه رونالدو بهترین فوتبالیست دنیا است هیچ شکی وجود ندارد.

 

نانی در این باره گفت:" امسال برای کریستیانو فصل موفقی بود. به نظر من که او عالی کار کرد. بازی کردن در ایتالیا راحت نیست چون فوتبال در آنجا خیلی تاکتیکی است و مدافعین خیلی سخت و محکم دفاع می‌کنند".

 

همبازی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال گفت:" کریستیانو امسال گلهای زیادی زده زده و همچنان بهترین فوتبالیست دنیا است. به نظر من که کارنامه این فصل رونالدو واقعا عالی بوده".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied