شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای پرسپولیسی ها / ستاره پرسپولیس می ماند + عکس

رفتن فوق ستاره سرخ ها از جمع شاگردان برانکو فعلا منتفی است و به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با فردی به عنوان جایگزین این بازیکن مذاکره نداشته باشد.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها / ستاره پرسپولیس می ماند + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم: رفتن علیرضا بیرانوند فوق ستاره سرخ ها از جمع شاگردان برانکو فعلا منتفی است و به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با فردی به عنوان جایگزین این بازیکن مذاکره نداشته باشد.

پس از قهرمانی سرخ های پایتخت در جام حذفی و لیگ برتر بزرگترین دغدغه هواداران پرسپولیس مسئله نقل و انتقالات بازیکنان این تیم به حساب می آید و اینکه مسئولان باشگاه توانایی این را داشته باشند که ستاره های تیم را حفظ نمایند.

از جمله این دغدغه ها بحث خروج علیرضا بیرانوند و پیدا کردن جانشین مناسب برای این بازیکن می باشد، چرا که نمایش درخشان و بی نظیر بیرانوند چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی سبب شده بود این ستاره ارزشمند با مورد توجه تیم های بسیاری چه داخلی و چه خارج از کشور روبرو شود.

حال طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس می رسد هنوز درخواست در خور توجهی از سوی تیم های خارجی به دست باشگاه نرسیده است به این ترتیب رفتن بیرانوند از جمع شاگردان برانکو فعلا منتفی است و به نظر می‌رسد باشگاه با سنگربان دیگری مذاکره نداشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد

    با کمال احترام به بعد فنی ایشان در آسیا ولی باشگاههای بزرگ اروپایی دنبال دروازه بان های جوانتر هستند و پیشنهادی خاص هم ندارند و بازار گرمی نکنند