شمانیوز
شما نیوز

خبر خوب ستاره پرسپولیس برای هواداران

هافبک پرسپولیس می گوید: ما امیدوار نه، منتظر بازگشت برانکو هستیم، چون می دانیم می توانیم با او کار‌های بزرگی انجام دهیم.

خبر خوب ستاره پرسپولیس برای هواداران
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، سیامک نعمتی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس بود. او در دومین سال حضورش در این تیم، چهره درخشانی از خود نشان داد و علاوه بر درخشش در لیگ، گل صعود به فینال آسیا را نیز زد تا در تاریخ باشگاه ماندگار شود. 

* عملکرد خیلی خوبی داشتید و موفق به دبل شدید.
فصل برای ما پر از موفقیت دنبال شد. هیچ کس از ما انتظار این اتفاقات را نداشت، ما فصل را در حالی شروع کردیم که در خیلی از بازی‌ها به ۱۱ بازیکن هم نمی‌رسیدیم و بازیکنان جوان زیادی در کنار ما بودند که خودشان را نشان دادند. کامنت هواداران در زیر پست‌ها فقط حاوی تشکر برای عزم شروع لیگ بود و هیچ کس انتظار قهرمانی نداشت، ولی خودمان باور داشتیم. مخصوصا که مربی‌ای داشتیم که در بدترین شرایط هم برد میخواست و این یک انتظار که یک باور بود که به تیم انتقال پیدا می‌کرد و باعث می‌شد مقابل هیچ حریفی خودمان را دست کم نگیریم. فصل برایمان فوق العاده پیش رفت و به جز حذف در لیگ قهرمانان که به خاطر داوری رقم خورد، ما قهرمان لیگ شدیم و آن هم برای سومین بار! من خودم دو بار در آن حضور داشتم و این خیلی لذت بخش است. قهرمان جام حذفی هم شدیم که تا حالا نشده بودیم و هواداران خیلی علاقه داشتند، خودمان هم می‌خواستیم اتفاق ویژه‌ای را در تاریخ باشگاه رقم بزنیم. برد دربی هم که بود و به نظرم این‌ها دستاورد‌های بزرگی بودند که فصل ما را تکمیل کردند و بابت آن خوشحال و سر مستیم.

* حذف در لیگ قهرمانان خیلی تلخ و دور از انتظار بود. چه شد که حذف شدید؟
لیگ قهرمانان شرایط آنطور که فکر می‌کردیم پیش نرفت، در بازی اول بعد از این که یک گل اشتباه خوردیم غافل‌گیر شدیم، داوری از همان روز اول بر علیه ما بود و با این فشار خیلی سخت بود که برگردیم. بعد از آن هم بازی با السد هم همانطور پیش رفت. بازی رفت با الاهلی فوق العاده بودیم و بازی برگشت هم می‌توانستیم پیروز شویم، اما همه چیز از دستمان در رفت. فکر نمی‌کردیم شرایط به سمتی برود که ما گل زود هنگام را تجربه کنیم و امیدواریم هواداران ما را درک کنند و ببخشند، چون مشکلات داوری و فشردگی مسابقات واقعا توان ما را بریده بود. با این حال ما موفقیت‌های بزرگی به دست آوردیم و هواداران نمی‌توانند به ناکامی‌های کوچک فکر کنند. خودمان دوست داشتیم مثل فصل گذشته بازهم فینال را با تجربه بیشتر داشته باشیم، اما این ماموریت هم به فصل بعد موکول می‌کنیم.

* شرایط خودت چطور بود؟ از عملکردت راضی بودی؟
از خودم راضی ام، هرچند که فکر می کنم می‌توانستم بهتر باشم. در نیم فصل اول بهتر بودم، اما خب در نیم فصل دوم بازی سخت‌تر و فشرده‌تر شد، اما به هر حال گل‌های خوبی زدم و پاس گل‌های خوبی هم دادم و پنالتی هم گرفتم، از هواداران خیلی متشکرم و این که توانستم به سومین مدال در پرسپولیس برسم واقعا لذت بخش بود.

* فصل بعد هم در پرسپولیس هستی؟
من با باشگاه قرارداد دارم و به چیزی فکر نمی‌کنم، چون بزرگتر از اینجا چیزی وجود ندارد. خیلی خوشحالم که اینجا هستم و می‌خواهیم موفقیت‌ها را بیشتر کنیم.

* آیا برانکو با شما خداحافظی کرد؟
خداحافظی آنطور که مدنظر شماست مسلما وجود ندارد. مثل همیشه تشکر کرد از تلاش ما و این که توانستیم موفق شویم و از همه ما قدردانی کرد و ما هم از او به عنوان مربی بزرگی که خیلی به ما کمک کرد تشکر کردیم. ما با او به این باور رسیدیم که هیچ چیز غیرممکن نیست و برایش آرزوی بهترین‌ها را کردیم و این که دوباره کنار ما باشد.

* اما شایعات زیادی درباره جدایی برانکو هست.
ما امیدواریم باشگاه بتواند با برانکو به تعامل برسد. مسلماً همه باشگاه‌ها به دنبال این هستند که شرایطی را فراهم کنند که تیم هایشان به این موفقیت‌ها برسد. انتخاب مربی، انتخاب بازیکن هم برای همین است که شما فصل کن نوسان را تجربه کنید و به قهرمانی برسید. ما این را در ۴ سال اخیر داشتیم و جام‌ها نشان دهنده همین مسئله است. پس کمترین دلیلی وجود دارد که نتوانیم به این توافق دست پیدا کنیم، مشکلات مالی وجود دارند و مسلماً باید راهکاری برایش باشد. کادر مدیریتی و برنامه ریزی برای همین است. ما امیدوار نه، منتظر بازگشت او هستیم، چون می دانیم می توانیم با او کار‌های بزرگی انجام دهیم، هنوز کارمان تمام نشده و ایشان هم قول دادند قهرمان آسیا شویم، پس از کارمان تمام نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied