شمانیوز
شما نیوز

اولین بمب نقل و انتقالات منفجر شد + عکس

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن با عقد قراردادی رسمی به سپاهان پیوست.

اولین بمب نقل و انتقالات منفجر شد + عکس

 به گزارش شمانیوز به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان که لیگ هجدهم را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند، خیلی زود فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی شروع کرده است. امیر قلعه نویی در نظر دارد مثل سال گذشته تمرینات پیش فصل را به زودی آغاز کند و تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر و البته مسابقات آسیایی فصل آینده کند.

 

01411091

در راستای این خریدهای زودهنگام، امروز یکی از مهم ترین بازیکنان لیگ برتر سپاهانی شد. سید محمدرضا حسینی، هافبک خلاق و تکنیکی سابق ذوب آهن، امروز با قراردادی دو ساله رسماً به دیگر تیم اصفهانی پیوست.

 

 حسینی که چند روز پیش با ذوبی‌ها خداحافظی کرده بود، مورد توجه چند تیم مطرح لیگ برتری قرار داشت اما در نهایت سپاهان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد و یک بار دیگر کار با امیر قلعه نویی را تجربه خواهد کرد. قلعه نویی که در لیگ هفدهم ذوب آهن را به مقام نایب قهرمانی رسانده بود، پس از رفتن به سپاهان بازیکنانی نظیر کی روش استنلی و خالد شفیعی را با خود به این تیم برد و حالا با یک سال تاخیر، ستاره خط هافبک ذوب آهن را نیز با خود در سپاهان همراه کرده است.

 

این بازیکن 29 ساله از فجر سپاسی در فوتبال ایران مطرح شد و خود را به ذوب آهن رساند. در دوره چهار ساله ای که او با ذوب آهن در لیگ برتر سپری کرد، عملکردش هر فصل پیشرفت کرد و رفته رفته خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ معرفی کرد. حسینی در لیگ قهرمانان آسیا نیز نمایش های خوبی با پیراهن ذوب داشت و در آمار فردی مربوط به خلق موقعیت ها در زمره نفرات برتر قرار داشت. ارسال پاس های کلیدی و تکنیک بالا در عبور از مدافعان را می توان دیگر نقاط قوت بازی او دانست.

 

گفتنی است، طلایی پوشان اصفهانی پیش از این مرتضی منصوری مدافع تیم پدیده شهر خودرو را نیز در نقل و انتقالات به خدمت گرفته بودند. پس از بازگشت سپاهان به رقابت های آسیایی و تمدید قرارداد با امیر قلعه نویی، مدیران این باشگاه در صدد هستند انتظارات این مربی را برآورده کنند. قلعه نویی چندی پیش گفته بود سپاهان برای حضور پرقدرت در آسیا باید امکاناتی در سطح تیم هایی مثل الهلال داشته باشد. مسلما یکی از قدم های بزرگ برای رسیدن به سطح مورد نظر قلعه نویی، حضور پررنگ در نقل و انتقالات است. باید دید در فرصت زیادی که از این برهه فصل فوتبالی ایران باقی مانده، سپاهان چه تعداد از ستاره هایی که نامشان در نزدیکی این باشگاه شنیده می شود، به خدمت خواهد گرفت و در نهایت چه عملکردی در نقل و انتقالات خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied