شمانیوز
شما نیوز

قطبی جانشین برانکو در پرسپولیس

سرمربی کروات تیم پرسپولیس که در دو هفته اخیر ۲ مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورد، هم اکنون به چهره‌ای خبرساز در رسانه‌های خاورمیانه تبدیل شده است.

قطبی جانشین برانکو در پرسپولیس

به گزارش شمانیوز به نقل از برترین‌ها: سرمربی کروات تیم پرسپولیس که در دو هفته اخیر ۲ مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران را برای پرسپولیسی‌ها به ارمغان آورد، هم اکنون به چهره‌ای خبرساز در رسانه‌های خاورمیانه تبدیل شده است.

برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه پرسپولیس می‌گویند که با وساطت محسن خلیلی، افشین قطبی جایگزین برانکو ایوانکوویچ می‌شود. این در حالی است که نبی برای تهیه ارز مورد نیاز برانکو به دبی رفته است، اما خبر‌ها حاکی از آن است که پرسپولیس نمی‌تواند بدهی برانکو را تأمین کند. با این حال تلاش‌ها ادامه دارد.

از طرف دیگر خبر‌هایی از قرارداد برانکو با الاهلی عربستان به گوش می‌رسد.

آنچه که مشهود است محسن خلیلی در تیر رأس هوادرارن پرسپولیس قرار گرفته است. چرا که در حال انجام کار‌های افشین قطبی برای جایگزینی برانکو می‌باشد.

زمزمه دیگر این است که باشگاه پرسپولیس برای تأمین بدهی برانکو از هوادارانش کمک مالی می‌گیرد و در روز‌های آینده شماره حساب اعلام می‌کند و اگر این کار را نکند هواداران روز یکشنبه جلوی وزارت ورزش تجمع خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمود

    سلام
    یه سری بزنید به حسین هدایتی

  • علی شه

    قطبی درد نمی خورم کریم باقری بهترین گزینه است