شمانیوز
شما نیوز

مصاحبه های بازیکنان تیم ملی و کنایه های سنگین به کیروش

مصاحبه بازیکنان تیم ملی بعد از پیروزی پر گل برابر سوریه، نکات و حواشی زیادی ساخت.

مصاحبه های بازیکنان تیم ملی و کنایه های سنگین به کیروش
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، چند تن از بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار مقابل سوریه که با برد ۵ بر صفر کشورمان به اتمام رسید، مصاحبه‌هایی انجام دادند. از بین این بازیکنان، فقط  دو نفر به تلاش‌های همیشگی کارلوس کی روش برای تیم ملی اشاره مستقیم کرده و نامش را همراه با تمجید و تعریف به زبان آوردند.


چند بازیکن دیگر نیز به شروع دوران جدید برای تیم ملی اشاره داشتند، اما در بین این حرف ها، دو، سه بازیکن هم از جملاتی مثل «تیم ملی با ویلموتس تهاجمی شده» یا «ویلموتس علاقه خاصی به تاکتیک‌های هجومی دارد» نیز دیده شد.


همین موضوع سبب شده در آستانه دومین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل کره جنوبی، شایعاتی اطراف کمپ تیم ملی به گوش برسد مبنی بر اینکه برخی بازیکنان می‌خواستند با مقایسه عملکرد کی روش و ویلموتس، به سرمربی پیشین تیم ملی طعنه بزنند و مدعی شوند که تیم ملی فعلی، با تفکرات و تاکتیک‌های تهاجمی به میدان می‌رود، در حالی که کی روش، چندان راغب به این موضوع نبود و دوست داشت تیمش در حالت دفاع باقی بماند.


قطعا ادامه یافتن مصاحبه‌ها می‌تواند معمای فعلی را حل کند؛ اینکه آیا واقعا برخی بازیکنان تیم ملی می‌خواستند به کی روش در میان حرف‌های خود طعنه بزنند یا فقط به تمجید از تفکرات هجومی مارک ویلموتس پرداختند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied