شمانیوز
شما نیوز

مدیر عامل استقلال در استانه برکناری قرار رفت

هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امروز جلسه دارد. جلسه‌ای که اتفاقاً باز هم عده‌ای تأکید داشتند از آن بی‌خبرند! البته پیگیری‌های ما نشان داد قرار است اتفاقات مهمی در آن رخ بدهد.

مدیر عامل استقلال در استانه برکناری قرار رفت
به گزارش  شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، در حالی که قرار بود آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال معرفی شود و خودش هم توافق ابتدایی را تأیید کرده بود، روز پنج‌شنبه ناگهان خبر آمد قضیه منتفی شده است و باشگاه استقلال نیز دقایقی پس از علنی شدن مسئله با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برای جذب سرمربی جدید از خطوط قرمز عبور نخواهد کرد!
همه این اتفاقات در حالی افتاد که از ۱۰ روز قبل همه چیز بر مبنای جذب استراماچونی استوار شده بود، ولی حالا دقیقاً باشگاه به نقطه قبل از او رسیده و مشخص نیست سرنوشت کار به کجا می‌انجامد. به موازات همین مسئله خشم مدیران ارشد استقلال از عوامل اجرایی به بالاترین حد خود رسیده و شاید همین مسئله باعث شود امروز اتفاقات خاصی رخ بدهد. اتفاقاتی که زمزمه‌هایش از عصر دیروز شنیده می‌شد.
 
ذره ذره آب می‌شویم
اغلب مدیران ارشد باشگاه، عوامل اجرایی را عامل ایجاد مشکلات فوق تلقی می‌کنند. آن‌ها تأکید دارند به خاطر اساسنامه نمی‌توانند در امور اجرایی نظیر جذب بازیکن، انتخاب سرمربی و... نظر مستقیم بدهند، ولی در عین حال می‌توانند مدیریت را به دلیل فرجام کار مؤاخذه کنند. دیروز یکی از افراد نزدیک به مدیران استقلال با تأیید نارضایتی موجود می‌گفت: مدیران ارشد تأکید دارند مدیران و مسئولان اجرایی افراد ضعیفی نیستند، ولی راهکار‌های نادرستی را اتخاذ کرده‌اند و همین مسئله باعث شده استقلال در حساس‌ترین مقطع پیش از فصل نه سرمربی داشته باشد و به تبع آن، نه سیاستی مدون برای جلو رفتن در فصل نقل و انتقالات. در واقع (به زعم آنها) استقلال در حال حاضر ذره ذره آب می‌شود و فرصت بسیار طلایی را با دستان خود بر باد می‌دهد.
 
جلسه استیضاح فتحی؟!
به موازات همین اتفاقات دیروز خبر آمد هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امروز جلسه دارد. جلسه‌ای که اتفاقاً باز هم عده‌ای تأکید داشتند از آن بی‌خبرند! البته پیگیری‌های ما نشان داد قرار است اتفاقات مهمی در آن رخ بدهد. ظاهراً نشست فوق یا برگزار نخواهد شد و به روز دیگر موکول می‌شود یا اینکه اگر انجام شود دیگر مانند گذشته نیست که همه چیز گل و بلبل باشد بلکه قضیه بسیار جدی خواهد بود. اگر جلسه امروز برگزار شود گروهی از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه می‌خواهند فتحی و سایر عوامل اجرایی را بابت نابسامانی استقلال مؤاخذه و استیضاح کنند. البته اگر ظهر امروز (شنبه) سرمربی جدید استقلال انتخاب شود حکایت شکل دیگری شده و اوضاع می‌تواند آرام‌تر از قبل شود. 
در رابطه با وضعیت استقلال این را هم بگوییم که پنج‌شنبه‌شب پس از منتفی شدن حضور استراماچونی، یکی از مدیران باشگاه لبخند تلخی زد و می‌گفت: تیم‌های دیگر اردوهایشان را هم مشخص کرده‌اند، ولی ما الان نه سرمربی داریم و نه موضعی مشخص در فصل نقل و انتقالات.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied