شمانیوز
شما نیوز

نیمار در دوراهی بارسلونا و رئال مادرید

شرایط برای نیمار چه در عرصه فوتبال و چه در زندگی شخصی، روز به روز سخت تر از قبل می شود.

نیمار در دوراهی بارسلونا و رئال مادرید

به گزارش شمانیوز به نقل از "ورزش سه"، ماه های اخیر به بدترین شکل ممکن برای ستاره برزیلی و گرانقیمت پاری سن ژرمن پیش رفته است. نیمار بخش مهم و سرنوشت ساز فصل را مانند سال قبل به دلیل مصدومیت از دست داد، در ادامه پرونده تجاوز وی به یک زن برزیلی به رسانه ها کشیده شد و در نهایت او چند روز قبل به دلیل آسیب دیدگی، فرصت بازی کردن در کوپا آمه ریکا 2019 را از دست داد.

 

اما حالا نشریه تله فوت مدعی شد جدایی آنتونی هنریکه از کادر مدیریتی پاری سن ژرمن را باید خبر تلخ بعدی برای نیمار توصیف کرد. هنریکه اخیرا از سوی مدیریت باشگاه برکنار شد و احتمالا لئوناردو، مدیر ورزشی سابق میلان و  پاری سن ژرمن به زودی دوباره در فرانسه مشغول به کار خواهد شد.

 

آنتونی هنریکه بزرگ ترین حامی نیمار بود و در واقع وی در سال 2017 نقش زیادی در رقم خوردن گران ترین انتقال تاریخ فوتبال و جدایی نیمار از بارسلونا و انتقال به پاری سن ژرمن ایفا کرد.

 

با از دست دادن مهم ترین حامی در کادر مدیریتی، حالا احتمال جدایی نیمار از همیشه بیشتر است. بارسلونا خواهان جذب ستاره سابق خود است و اگرچه رئال مادرید اولویت خود را انتقال کیلیان امباپه قرار داده است، اما علاقه فلورنتینو پرز به نیمار بر کسی پوشیده نیست و شاید ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، کهکشانی بعدی لقب گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied