شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس باز هم جا ماند / فصل بدی در انتظار پرسپولیس است

با انتخاب مصطفی دنیزلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، تکلیف نیمکت تمام مدعیان قهرمانی مشخص شد به جز قهرمان دوره گذشته!

پرسپولیس باز هم جا ماند / فصل بدی در انتظار پرسپولیس است

به گزارش شمانیوز به نقل از مهر ، هرچه از تاریخ نقل و انتقالات تابستانی می گذرد، تکلیف تعداد بیشتری از تیم ها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان جدید مشخص می‌شود.

در تازه ترین اتفاق، روز گذشته دو باشگاه استقلال و تراکتورسازی از سرمربیان جدید خود برای فصل آینده رونمایی کردند. استقلال با آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی و تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی نام آشنا به توافق رسیدند و نام این مربیان به صورت رسمی اعلام شد.

به این ترتیب تکلیف نیمکت تمام تیم های مدعی لیگ برتر برای فصل آینده مشخص شد به جز نیمکت پرسپولیس. پرسپولیسی ها که فصل گذشته قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر شدند، هنوز به صورت قطعی از ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ مطمئن نیستند.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که مطالبات و قرارداد برانکو فراهم شده است و این مربی به طور حتم در پرسپولیس می ماند. از سوی دیگر عده ای معتقدند برانکو بعد از دریافت مطالباتش، دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند. برانکو هم به صورت شفاف و روشن از اعلام وضعیتش برای فصل آینده خودداری می‌کند تا خیال هواداران سرخپوش همچنان راحت نباشد.

تکلیف نیمکت سایر تیم های مدعی به این شرح است:

سپاهان - امیر قلعه نویی
باشگاه سپاهان از اولین باشگاه‌هایی بود که تکلیفش برای فصل آینده مشخص شد. این باشگاه به سرعت با امیر قلعه نویی به توافق رسید تا عزمش را برای قهرمانی در فصل آینده جزم نشان بدهد. قلعه نویی هم با در اختیار قراردادن لیست بازیکنان مدنظرش، نقل و انتقالات را استارت زد.

استقلال - استراماچونی
باشگاه استقلال هرچند فراز و نشیب زیادی در معرفی سرمربی جدیدش داشت، اما سرانجام روز گذشته از مربی ایتالیایی رونمایی کرد. استراماچونی قرار است با سه دستیار خارجی راهی تهران شود و کارش را آغاز کند. استقلال همچنین برای خرید بازیکنان جدید اقداماتی انجام داده است اما به صورت رسمی نام هیچ بازیکنی را اعلام نکرده است.

پدیده - یحیی گل محمدی
پدیده ای ها که سال گذشته نتایج چشمگیری با یحیی گل محمدی گرفتند، با تمدید قرارداد این مربی برنامه ریزی برای فصل آینده و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را شروع کردند. علاقه پدیده ای ها به گل محمدی به حدی بود که جلوی حضور وی را در تیم امید گرفتند و با یک قرارداد مالی مناسب، یحیی را متقاعد کردند که به کار در مشهد ادامه بدهد.

تراکتورسازی - مصطفی دنیزلی
برای تراکتورسازی هم بعد از قطع همکاری با جورج لیکنز سرمربی بلژیکی، اسامی مختلفی مطرح شد. از جواد نکونام و علی دایی گرفته تا الکساندر نوری و فیلیپ اسکولاری. تراکتورسازی سرانجام و بعد از چند هفته کش و قوس سراغ مصطفی دنیزلی مربی ترک تبار رفت؛ مربی ای که خاطرات خوبی از او از دوران حضورش در پرسپولیس و پاس برای فوتبال ایران شکل گرفته است. گفته می شود تراکتورسازی نقل و انتقالات بازیکنان را از چند هفته پیش و بدون سرمربی آغاز کرده است.

ذوب آهن - علیرضا منصوریان
شاید یکی از بزرگترین حسرت های مسئولان ذوب آهن این باشد که چرا علیرضا منصوریان را همان ابتدای فصل گذشته به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نکردند. منصوریان در نیم فصل دوم فصل قبل جایگزین امید نمازی شد و سیر صعودی چشمگیری با این تیم در لیگ برتر داشت. ذوبی ها همچنین با منصوریان تنها نماینده ایران در آسیا شدند که به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ذوبی ها در جلسه ای با منصوریان به توافق رسیدند تا بعد از آن سراغ لیست خریدهای این مربی بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • موسوی

    متاسفانه پرسپولیس با مدیر بی لیاقت وناکارآمدی چون عرب بجایی نخواهدرسید وگرفتن چامهایش راهم مدیون مدیران قبلی چون گرشاسبی و طاهری است لذا بهتراست دراسرع وقت بیرونش کنند ومدیری کارآمد و.مدبر جذب کنند

  • ناشناس

    اتفاقامدیران لنگ دراین سه سال بسیارکارامدبوده اند ازجمله فغانی زاهدی فر حیدری ها رفعتی حسن زاده سلطانی فر و............وگرفتن جام هم مدیون همین افراد بوده است